SOND

Środa, 17 października 2012 | dodano: 17.10.2012

Do pracy komunikacją publiczną więc temperaturka i opady były rano mało istotne dla mnie.
Po pracy jeszcze komunikacją do serwisu po odbiór Meridy.
Wymieniony cały napęd, suport, dołożona szprycha, wymienione klocki hamulcowe na tyle. 340 zetów łącznie.
Oczywiście obowiązkowa jazda testowa. Pogoria 3 i 4, Chrobakowe, Malinowice i do domu. Dojechałem już po zachodzie. Pogoda po południu wyjątkowo dopisująca. Ciepło, słonecznie, nieznaczny wiaterek. Lux.

Kategoria Serwis, Inne

| 17:12 czwartek, 18 października 2012 | linkuj Prawda jest taka, że każdy kupuje to co mu odpowiada najbardziej.
Krzychu22
| 12:44 czwartek, 18 października 2012 | linkuj Jednak moim zdaniem warto zainwestować w lepsze komponenty. Ja na napędzie zrobiłem ok 9kkm suport ma pewnie ok 17 kkm i ledwo ale jeździ.
| 09:05 czwartek, 18 października 2012 | linkuj Spory, nie spory. Policz ile by poszło na samochód przy podobnym przebiegu. Wtedy rowerek wcale nie jest taki drogi.
| 09:04 czwartek, 18 października 2012 | linkuj całkiem spory wydatek... 340 zł. Z drugiej strony nie dziwię się jak patrzę ile ja wydaję na rower, ale cóż, wiedziałem że tanio nie będzie...
| 18:19 środa, 17 października 2012 | linkuj Nigdy jakiejś wysokiej półki części nie montowałem w rowerku bo wychodzę z założenia, że skoro się zedrze to po co? Korba i kaseta Shimano HG-coś-tam. Łańcuch ma coś tam wydarte na sobie CN-HG50 czy jakoś tak. Co za suport nie pytałem, klocki też nie (wiem tylko że metalizowane a nie ceramiczne). I jedno i drugie po około 40 zetów to pewnie żadne tam jakieś super. Reszta to robocizna. W sumie myślałem, że więcej wydam tak na oko licząc. Generalnie to jestem z tego serwisu zadowolony. Rowerek zawsze potem jeździ te 2-3 tys. km bez większych problemów. Trochę też upustu za stałość :-)
Krzychu22
| 17:59 środa, 17 października 2012 | linkuj To jakieś sporo upusty masz w tym serwisie, jakie zamontowali komponenty.