Rowerowa Dąbrowa

Sobota, 18 sierpnia 2012 | dodano: 18.08.2012

Wczoraj Edyta oświeciła mnie, że dziś jest wyjazd z Rowerową Dąbrową. Podała mi detale i zdecydowałem się wybrać. Planowo miałem podjechać na spotkanie z grupą dojeżdżającą z Będzina ale wygrzebałem się tak późno, że pojechałem w końcu pod molo na P3.
A tam już całkiem spora grupa. Focenie, omawianie planu i ruszamy.
Trasa momentami mi znajoma, momentami zupełnie nie ale ciekawa. Było się gdzie rozpędzić miejscami. Było trochę lasu. Wyszedł ładny dystans. I przede wszystkim była okazja spotkać się ze starymi rowerowo-znajomymi oraz poznać nowe twarze.
Organizator wyjazdu postarał się o atrakcję w postaci podziwiania widoku z wieży wykorzystywanej przez służby leśne do obserwacji lasu na okoliczność pożarów.
Warto było się wspinać stromymi schodami.
Po zakończeniu oficjalnego przejazdu spora część grupy udała się na afterek nad Pogorię 3. Przy ognisku, kiełbaskach i innych produktach spożywczych oraz rozmowach szybciutko upłynęło kilka godzin. Około 19:00 zakończyliśmy część nieoficjalną i w mniejszych lub większych grupkach oraz solowo rozjechaliśmy się w swoje strony.
Dzionek szybko zleciał ale sympatycznie. Dopisało i towarzystwo, i pogoda.