Test trasy do Rybnika

Niedziela, 19 sierpnia 2012 | dodano: 19.08.2012

Dziś dzień na przejechanie trasy do Rybnika na sobotnią wycieczkę CYKLOZY Sosnowiec.
Wyjechałem na styk i na miejsce, czyli pod fontannę przy PTTK w Sosnowcu, dotarłem ciut po 7:00. Na miejscu była już Edyta i był też Jacek. Wbiłem trasę, którą zaplanowałem wstępnie i ruszyliśmy.
Na początek do Katowic i dalej w stronę Panewnik. O tak wczesnej porze na ulicach pusto więc jechało się całkiem fajnie.
Zaplanowaną trasę wspomagałem też śladem przejazdu, który zrobiliśmy w zeszłym roku z Jackiem. Dzięki temu nieco dystans się skrócił a szlak zrobił się atrakcyjniejszy.
Po drodze będą 2 kościółki drewniane, zamek w Chudowie, objazd Zalewu Rybnickiego, potem kolejny kościółek.
Na rynku wszamaliśmy obiadek i troszkę dychnęliśmy przed powrotem.
Łącznie całe kółeczko wyniosło nieco ponad 130 km.
Powrót mieliśmy z małymi problemami technicznymi. Edycie dwa razy zerwał się łańcuch na podjazdach. Musieliśmy za każdym razem wywalić po ogniwie żeby skuć łańcuch ponownie. Po drugiej usterce jechaliśmy dość zachowawczo by nie trzeba było trzeci raz powtarzać tej operacji. Udało się do Sosnowca dojechać bez dalszych problemów.
Edyto, Jacku dzięki, że się wybraliście. Było mi raźniej i weselej. Dobrze mi się z Wami jechało.

t0mas82
| 07:09 poniedziałek, 20 sierpnia 2012 | linkuj Fajna niedzielna wycieczka Wam wyszła. W dzień roboczy zaprosiłbym na kawę do pracy :)
Pozdrawiam
| 20:06 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Krzychu: Za tydzień powtórka :-) Nic straconego.
edytek
| 19:49 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Adam cała przyjemność po mojej stronie:)
Krzychu22 nie jestem pewna czy potrafisz jeździć w moim tempie, Adam i Jacek musieli się bardzo starać (hi hi);)
Krzychu22
| 19:34 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Kurde szkoda że nie daliście info trochę wcześniej sam bym się wybrał bo chce zaliczyć największą czy coś innego naj hałdę w Polsce, a z Rybnika to nie daleko.