Rundka na Targ

Sobota, 2 czerwca 2012 | dodano: 02.06.2012

Się na targ do Będzina dziś wybrałem.
Jak to u człeka z cyklozą podróż nie mogła się odbyć najkrótszą drogą. Poleciałem przez Dąbie, Twardowice, Przeczyce, Wojkowice Kościelne, wzdłuż Pogorii 4, na Zieloną i wałem Czarnej Przemszy do Będzina. Kilka zawijasów po targu i powrót do domu przez Zamkowe, lasek grodziecki, Grodziec, Gródków (obok "Pod Lwem" i koło szkoły) i dalej do Psar.
Przed wyjściem zerknąłem na termometr. Nieźle. +22. No to krótkie spodenki, koszulka. Wychodzę a tu jak nie dymnie z zachodu. Obrót na pięcie do domu i przebiórka w dłuższe ciuchy i pełne rękawiczki. Na wschód jechało się rewelacyjnie ale byle zwrot na południe lub północ to już spora strata na prędkości. Nawrót prosto pod wiatr to jakby trafić w ścianę. Do tego wiaterek raczej zimny. Ale w sumie jechało się nieźle.
Po drodze rozmowa z Marcinem. Okazuje się, że nie chcą mu uznać reklamacji ramy. W karcie miał 12 m-cy gwarancji na ramę a te upłynęły 2 m-ce temu. Kurde. Chusteczkowa wiadomość. Kross właśnie stracił sporo punktów.

| 07:42 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Po tym co tu napisano, to wnoszę, że chyba jednak Marcin coś wywalczy.
| 07:30 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Masakra. Tylko rok na ramę ? Mam nadzieję, że Kross nie będzie sobie jednak robił jaj
t0mas82
| 15:42 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Wal śmiało bezpośrednio do krossa jak sklep jakies problemy robi :)
| 15:41 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj To odnośnie gwarancji cytat z mail-a od serwisu kross.pl:
"Witam, do roweru otrzymał Pan starszy druk gwarancji, oczywiście zgodnie z
obowiązującym prawem polskim ma Pan na swoje dwa kółka 24 miesiące
gwarancji. (..)
Ewa sikora"
| 21:42 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj walcz o swoje
| 20:58 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj no dokładnie ten sam link chciałem dodać co filip skoro na stronie producenta pisze 24 więc coś nie halo. Ja tak łatwo nie popuszczę czekam co mi w Poniedziałek odpowiedzą.
| 20:52 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj od krossa: http://www.kross.pl/pl/serwis/gwarancja
Krzychu22
| 20:31 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj Nieważnie co w karcie, jak napisze i będzie naciskał to będzie miał nową ramę, tak jak Tomek, a u Tomka jeszcze było więcej problemów...
| 17:24 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj Z tego co Marcin mi mówił, to w karcie miał wpisane 12 miesięcy.
nekor
| 14:37 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj Niemożliwe !!!! Warunki gwarancji firmy Kross - 24 miesiące od daty zakupu (chyba, że jest inny wpis).
Ale ogólne warunki gwarancji - Firma KROSS udziela na zakupiony sprzęt gwarancji na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
Warunkiem ważności gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu oraz wypełnionej i podpisanej Karty Gwarancyjnej. Producent zapewnia bezpłatną naprawę w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji uszkodzeń wynikłych wyłącznie z wad materiałowych.

Rozpatrzenie reklamacji powinno nastąpić w terminie 14 dni. Jeżeli sprzęt wymaga ekspertyzy, termin ten ustala się na 28 dni.

Ekspertyzę wykonuje producent, który jednocześnie może przedłużyć czas gwarancji o ilość dni niezbędnych na przeprowadzenie oceny technicznej uszkodzenia.

Niestety jest jeszcze art. 577:

Art. 577. § 1. (177) W wypadku gdy kupujący otrzymał od sprzedawcy dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości, że wystawca dokumentu (gwarant) jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji.

§ 2. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono innego terminu, termin wynosi jeden rok licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.

DARIUSZ79
| 13:24 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj 12 miesięcy na rame w krossie jakieś nieporozumienie hhmm ciekwe ile ja mam na meride albo kellysa upss