Rundka z Nekorem

Niedziela, 27 maja 2012 | dodano: 27.05.2012

Na wczorajszym wyjeździe do Siewierza umówiliśmy się z Rafałem na poranny niedzielny objazd. Wtedy jeszcze nie było w planach wizyty u Ghostów, która to wizyta zakończyła się jeżdżeniem po nocy i po pijaku. Rano, o dziwo, wstałem bez problemów choć jakiś taki słaby, głodny i z ćmiącą dyńką. Ale ochota na jeżdżenie była całkiem na miejscu i całkiem w porządku więc pozbierałem się i wyjechałem na umówione spotkanie na 8:00 pod będziński Zamek. Dotarłem równo o wyznaczonej godzinie gdzie czekał już Rafał. Powitanie i chwila na obgadanie początku trasy.
Przejechaliśmy przez Stary Będzin gdzie pokazałem Rafałowi lokalizację DOMU ZŁEGO GHOSTBIKERSÓW, w którym to wczoraj doprawiłem się całkiem nieźle. Dalej do Sosnowca i na światłach za "Żyletą" odbiliśmy do Czeladzi. Z Czeladzi dalej do Wojkowic i w stronę Przełajki a potem dalej do KWK Jowisz. Rafał uświadomił mnie, że przez teren kopalni da się przejechać, co też uczyniliśmy. Dalej pojechaliśmy kawałek wzdłuż dawnych torów tramwajowych linii 25. Potem ja z kolei pokazałem Rafałowi jak objechać górkę z więzieniem w Wojkowicach.
I tak całą drogę to Rafał mi pokazał jakiś skrót, to ja jemu. I tak nam te kilometry leciały jeden za drugim.
Kolejno przejechaliśmy pod Urząd Gminy Bobrowniki, do Dobieszowic, na wał wzdłuż Kozłowej Góry, do parku w Świerklańcu i stamtąd powrót w nasze strony.
Na śladzie z GPS-a szczegóły trasy.
Pogoda całkiem udana do jazdy. Nie za gorąco, nie za zimno. Wiaterek do przyjęcia. A co najważniejsze, kompan do jazdy sympatyczny i o podobnych możliwościach i osiągach :-)
Dzięki, Rafał, za wspólny poranek rowerowy. Jakoś lepiej się czuję po tym kółeczku.

EDIT: Dosłownie z 5 min. po tym jak dodałem wpis, spadł deszcz. Mam nadzieję, Rafał, że udało Ci się przed nim zdążyć.