DPOND - przedzlotowa objazdówka

Piątek, 20 kwietnia 2012 | dodano: 20.04.2012

Rano standardzik do pracy. +6. Na 4km przed celem objawił się deficyt energetyczny po wczorajszym ganianiu. Simply: nie było się kiedy nażreć :-)

Po pracy najpierw do PTTK na 16:30 na spotkanie klubowe. Różniaste sprawy do obgadania i znika 1,5h. A tu jeszcze mieliśmy zrobić objazd jutrzejszej trasy dla grupy rowerowej na zlot śląskich oddziałów PTTK. Ruszamy najpierw na miejsce startu we trzech: Marcin, Paweł i ja. Start ze stadionu na Niwce. Badamy różne warianty w drodze na Środulę. Po drodze do siebie odbija Paweł. Z Marcinem dojeżdżam do świateł obok Auchan. Tam się żegnamy. Ja dalej obok izby wytrzeźwień, huty Będzin, obok zamku, przez Łagiszę i Sarnów do siebie.
Szczegółowa trasa będzie w jutrzejszym wpisie. Dziś już nie mam więcej sił na rozpisywanie się.

| 15:11 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj nie no do garmina się nie da bo się obrazi i kto będzie nam zwariowane trasy robił :p
| 14:01 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Miej pretensje do mojego GPS-a :-p To on mi dystans zlicza :-]
| 22:26 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj No jak ty to robisz znów większy dystans ode mnie. Jutro punkt 8:00 startujemy na Niwkę.