DPD a poza tym, kruca fuks, jestem przezroczysty

Wtorek, 17 kwietnia 2012 | dodano: 17.04.2012

Rano standardowe 16 km do pracy z niestandardowym wqrwem. Na Mecu jakiś ślepowron próbował mnie rozjechać. Ja tu sobie kulturalnie popinkalam z Dworskiej na Lenartowicza, żeby nie było, na zielonym, a tu mi nagle jakiś patafian startuje nagle i zajeżdża drogę. Chyba jakiegoś czuja miałem, bom go obserwował uważnie i w ostatniej chwili udało mi się dziada nieco objechać. Normalnie ciśnienie to miałem w momencie ze "czysta".
Poza tym +3 i bezwietrznie.

Po pracy terenem spod PKM-u do Dąbrowy Górniczej, pod molo na Pogorii III, dalej przez Zieloną, terenem do Preczowa i dalej przez Sarnów do siebie. Tym razem bez przygód. Niby słoneczko dawało ale pogoda jakaś taka mało przyjazna. Zimny wiatr.
Zero ochoty na dalsze objazdy dzisiaj.

| 08:32 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Właśnie kiedyś chyba Kosmie podrzucałem pomysł na pałkę teleskopową ukrytą w pompce rowerowej ale jakoś temat nie został podjęty ;-)
| 08:05 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Na to Karny K...s już nie pomoże, trzeba by wozić kij basebalowy
| 15:38 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Należałby mu się tyle, że marne szanse mu go wręczyć bo wystartował potem w stronę Klimontowa jakby mu ktoś pod dupą zapalił spory ogień.
Jak poznam detale finansowe, to się zastanowię nad karnymi. Mam na razie w perspektywie trochę wydatków :-/
t0mas82
| 15:18 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj To dzisiaj spotkałeś na drodze pretendenta do karnego za ch... jazdę. Zamawiasz karne K.... ? Mam przeciek, że dzisiaj mają być w ofercie w Rowerowej norce :)