DPOND - rundki wokół Pogorii III i IV

Środa, 29 lutego 2012 | dodano: 29.02.2012

Standardowe 16km do pracy. +4. GPS: -1 :-/
Pogoda zapowiada się rewelacyjnie. Tak już czuję w kościach dłuższy powrót :-]

Zanim skończyłem dzień w pracy słówko napisał Doms. Zaproponował rundkę na Pogorię. Że miałem zamiar dziś pojeździć to wcale się nie namyślałem nad tą propozycją tylko szybki tel i się umawiamy na 15:30 przy stacji benzynowej na Zagórzu.
Zjeżdżamy się na miejscu dosłownie w tym samym momencie. Powitanie i ruszamy. Obok Makro, przez centrum Dąbrowy na PIII. Tam ścieżką dojeżdżamy do przystani jachtowej i objeżdżamy asfaltami przez Ujejsce PIV. Wbijamy na asfalcik wzdłuż PIV i kierujemy się w stronę PIII. Po drodze na hasło Damiana pomagamy wypchnąć zagrzebaną w błocie osobówkę (może by i sobie dali radę ale rzeźbienie trochę by potrwało a tak to poszło raz dwa). Zamykamy kółko wokół PIV i dokańczamy kółko wokół PIII. Potem jeszcze jedno kółko wokół PIII i jedziemy na Zieloną. Tam chwila rozmowy i żegnamy się. Damian wraca do siebie a ja do siebie. Powrót przez Łagiszę, Gródków.
Jechało się rewelacyjnie pomimo północnego wiatru. Wydatnie pomagało słoneczko.
Tempo jak dla mnie całkiem całkiem. Były i kawałki gdzie się dało lecieć wyżej 30km/h.
Dzięki, Damian za wspólną jazdę.

GPS: łącznie -2 :-/ Pewnie straciłem z licznika jakieś 1,5-2 km. Ale co tam. To i tak tylko pomiary orientacyjne.

| 18:24 środa, 29 lutego 2012 | linkuj No nie posiałem. Powinienem był do wszystkich z okolicy podzwonić. Byśmy peletonem sobie poganiali trochę. Postaram się pamiętać na następny raz.
andi333
| 18:15 środa, 29 lutego 2012 | linkuj Też dziś robiłem kółeczko na 3ce ale nikogo nie spotkałem :P
Doms
| 18:14 środa, 29 lutego 2012 | linkuj Dystans wyszedł Ci niezły. Dzięki za wspólne kręcenie.
| 17:37 środa, 29 lutego 2012 | linkuj Święte słowa :-)
lukasz78
| 14:14 środa, 29 lutego 2012 | linkuj Nam rowerzystom po wczorajszej brei rewelacyjna pogoda po prostu się dzisiaj należy jak psu micha :)