70% setki

Poniedziałek, 21 marca 2022 | dodano: 21.03.2022

Tydzień urlopu wypadł akurat w niezłą pogodę. Optycznie niezłą. Jeszcze nie jest ciepło i czasem dmucha zimnym powietrzem.
Wytaczam się dość późno, po 11:00. Założenie takie żeby zrobić pętelkę. Jak będzie się dobrze kręciło, to stówkę.
Trasa spontaniczna. Przez Sarnów do Preczowa i stamtąd przez Piłę Ujejską do Ząbkowic i dalej przez Tucznawę do Chruszczobrodu. Tutaj odbijam na trochę do lasu by nieco odpocząć od ruchu samochodowego i przejść do tempa spacerowego.  Wybywam w Siewierzu, gdzie przy zamku robię chwilę przerwy na rozprostowanie kości i wciągnięcie kalorii.
Po przerwie, przez rynek, kręcę w stronę lasu, który opuszczam w Zadzieniu. Tu do wyboru skrócić do Mierzęcic albo objechać lotnisko. Wybieram to drugie. W Zendku odkrywam glanc-nówkę asfalt. Leci się tym lepiej, że wiatr w plecy. W Ożarowicach zatrzymuję się na chwilę nad A1 bo akurat rusza samolot do startu. Ale nic ze zdjęć nie wychodzi. Samoloty startują pod wiatr, a wieje ze wschodu więc od tego miejsca mało widać. Kontynuuję przez Pyrzowice do Mierzęcic i wspinam się podjazdem w Nowej Wsi zdążając do Twardowic i Góry Siewierskiej.
Na zjeździe do Strzyżowic korciło mnie jeszcze by nieco dogiąć, ale ostatecznie dałem sobie spokój. Rezerwa świeciła już od ponad 10km.
Ostatecznie nie wyszła stówka. Może gdyby było cieplej i dało się chwilę odpocząć po drodze, to bym dobił do wyniku. Ale nawet w słoneczku dłuższy bezruch wychładza i potem to dopiero nie chce się jechać. To jeszcze nie są moje ulubione termicznie klimaty. Poza tym trochę też do nieukręcenia planu przyczynił się brak konkretnego celu.

Dużo niebieskiego.

Niejedną rzeźnię drzew dziś mijałem po drodze.

Przebudowy.

Chwila leżakowania.

Tak jakby przybyło trochę murów od mojej ostatniej wizyty.

Na nowo kładą tory do lotniska.

Ładne kolorki były w lesie.