limit prowadzi tutaj blog rowerowy

Niejeżdżenie boli. Dosłownie.

DPD

Poniedziałek, 25 maja 2020 | dodano: 25.05.2020

Dojazd na mokro. Jak wstawałem, to za oknem było schnąco ale prognozy były takie, że ma cały dzień kapać. Raz mocniej, raz burzowo ale cały czas. Niestety chyba się sprawdzi bo nim wystartowałem zaczęło kapać. Nie jakoś mocno ale nie zapowiadało się, że przestanie. Było tej wody jednak na tyle niewiele, że nie zdecydowałem się na zestaw gumowy. Jedynie plecak dostał pokrowiec. I w sumie była to chyba dobra decyzja bo w zestawie gumowym byłbym tak samo mokry, jak mnie namoczyło na dojeździe, czyli zauważalnie ale niegroźnie.
Przed startem trochę grzebania z ogarnięciem śniadania dla kota, który był wybył przed 4:00 i nie wiadomo było, czy zdąży wrócić przed wyjściem, czy nie. W związku z tym micha w domu, micha na dworze i wytaczam się zdrowo spóźniony o 6:17.
Trasa zwykła przez Sarnów, Preczów i Dąbrowę Górniczą. W niektórych miejscach korzystałem z chodników by zbierać mniej wody spod przedniego koła na twarz. Tempo "takie se".
Na mecie mam 9 min. obsuwy. Mniej więcej tyle, ile zakładałem, że może być.


Podczas pracy większość dnia kapało ale w którymś momencie zrobiło mi nadzieję, że powrót wykonam na sucho. Wyjrzało słoneczko, woda znikała... Długo to nie trwało i  przed powrotem znów pokapało, potem zelżało. Daleko jednak nie ujechałem. Ledwo do następnego przystanku, gdzie schowałem się pod wiatę w nadziei przeczekania intensywniejszego deszczu. Szybko jednak straciłem cierpliwość. Powyciągałem z plecaka zestaw gumowy, wdziałem i ruszyłem w dalszą drogę.
Przez Mortimer i Reden, aż do Mostu Ucieczki i Zielonej pada równo. Dopiero na czarnym szlaku deszcz ustaje ale za to kapie z drzew. Cały czas też bryzga spod kół.
Tempo niespieszne żeby się nie zagotować pod szczelną warstwą. Kręcę dalej terenem na Stachowe i dalej terenem w stronę DINO. Wykończenie "913", przy której trwają prace remontowe. Tym razem kanalizacja.
W domu mycie Mamuta bo strasznie oblepiony piachem. Jutro, jak podeschnie, to smarowanie łańcucha i przerzutek.


Kategoria Praca


komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!