Z i za chlebem oraz DPND

Piątek, 17 kwietnia 2020 | dodano: 17.04.2020

Poranne kręcenie to zwykłe zagięcie do wsiowego Lewiatana po zaopatrzenie i zjazd do domu. Po rozładunku i zmianie zasobnika ruszam w zwykłe kółko do piekarni w Psarach (przez teren pod Urząd Gminy i dookoła lasu gródkowskiego na powrocie).
Na początku rześko ale im dalej w dzień, tym cieplej. Choć też trochę wieje nie za ciepłym powietrzem.
Na "913" wybierają klinkier, który był pod zdartym asfaltem. Na razie pas północny na odcinku od szkoły podstawowej w Gródkowie do ul. Kolejowej (przed Ośrodkiem Kultury).

Druga część dzisiejszego kręcenia to dojazd do pracy. Startuję przed 13:30. Warunki bardzo przyjemne. Dużo słońca, nieistotne chmurki, trochę wieje ale po obraniu docelowego kierunku pomagająco.
Trasa trochę kombinowana. Zaczynam od terenowego skrótu ze Strzyżowic pod Urząd Gminy i dalej do świateł w Sarnowie. Potem standard przez Preczów na Zieloną i dalej przez centrum Dąbrowy Górniczej na Mortimer. W centrum Zagórza stwierdzam, że jest jeszcze sporo przed czasem więc wspinam się na Mec, zjeżdżam do Blachnickiego i ścieżką podciągam się na Lenartowicza. Niąże już zjazd prosto do pracy. Wycyrklowane idealnie. Na miejscu jestem na 30s. przed czasem :-)
Przyjemnie i spokojnie się kręciło mimo jakby większego ruchu. Prawie przypominał zwykły o tej porze. Po drodze sporo ludzi, którzy wciąż nie przejmują się maskaradą. Zwłaszcza na wsiach i odludziach. Jak tak będą sobie olewać to z tym wirusem będziemy się bujać tak długo, aż wszyscy go nie złapią, a co niektórzy nie przeżyją.

Trzecia część jeżdżenia dzisiejszego to powrót z pracy. Start po zachodzi. Jest rześko ale wdzianko pozostaje w komplecie dojazdowym. Ostatecznie okazuje się, że kurtki nie musiałem wdziewać.
Zaczynam od przelotu przez las zagórski na Reden i dalej pod Most Ucieczki. Szybko przez Zieloną i dalej do Preczowa. Finisz zwykły przez Sarnów. Zupełnie bez gięcia i bez zamulania.
Po drodze spokojnie. Sporo niezamaskowanych i zgrupowanych.