Poniedziałek, 24 lipca 2017 | dodano: 24.07.2017

Na kołach 6:11. Bardzo przyjemnie na dworze. Ciepło, leciutki wiaterek, słonecznie, trochę mgieł na odcinku do "86". Tempo niezbyt spieszne. Chwila stania na "dworcu" w Dąbrowie Górniczej przed KŚ do Częstochowy. Po drodze ze dwa wnerwy na "kierowników" wyprzedzających nieco za blisko. Poza tym dość spokojny i bardzo przyjemny dojazd do pracy.

Jakoś nie miałem ochoty na powrocie przepychać się z samochodami więc powrót zrobiłem sobie spokojną trasą z pewnym udziałem terenu. Na początek przez lasek zagórski w stronę przejazdu pod "94". Potem pod Most Ucieczki i na Zieloną. Stamtąd czarnym szlakiem do Łagiszy i dalej wzdłuż torów na Stachowe. Tu wracam na czarny szlak i dotaczam się w pobliże stadionu LKS "Iskra". Reszta drogi już bez gięcia asfaltem do domu. Na Zielonej pojawiły się przez chwilę jakoweś kropelki ale ostatecznie deszczu z tego nie było. Jednak wiele wskazuje na to, że prognoza ICM-u się sprawdzi. Poranne słoneczko przesłoniły chmury a w powietrzu czuć dużo wilgoci. Powietrze na razie raczej nieruchome.