Bieszczady 2017 - Kółeczko na Baligród

Sobota, 3 czerwca 2017 | dodano: 11.06.2017

Dojazd dał nam popalić więc dziś dłużej odpoczywamy. To jeden z powodów późnego startu. Drugi to taki, że ma jeszcze dojechać uzupełnienie ekipy. Rano wyruszyli samochodem Marcin, Paweł i Janusz. Dotarli bez przygód i szybko uruchomili się do startu z nami.

Ruszamy na początek szlakami rowerowymi w stronę Baligrodu. Najpierw wspinaczka na rozgrzewkę a potem miodzio zjazd. Jest gdzie sprawdzić hamulce :-)

W Baligrodzie próbujemy zjeść obiad ale jeden lokal zamknięty a w drugim przygotowania do imprezy. Polecono nam jednak miejsce, gdzie możemy zjeść rybkę więc toczymy się asfaltem w stronę Hoczwi po drodze zajeżdżając do wskazanego miejsca.

Posileni kręcimy do Średniej Wsi, gdzie zaczyna się ta cięższa część dnia :-)

Pierwsza próba wjazdu w teren kończy się niepowodzeniem. Lokalsi podpowiadają drugie miejsce. Tomek w którymś momencie stwierdził, że chyba złośliwe nas tam skierowali. Fakt, że droga lekka nie była. Dużo wypychu. Sporo miejsc zrytych przez maszyny zwożące ścięte drewno. Ostatecznie droga nam się gdzieś gubi. Przedzieramy się przez las śladem dawno nieużywanego duktu kierując się wskazaniami GPS-a. Po ciężkiej walce, pięknych widokach i mega zjeździe po trawiastej łące staczamy się do Żernicy Wyżnej.

Tu objawia się kapeć u Witka. Serwis zajął nam godzinę i 4 dętki. Ale było wesoło. Ruszamy już przy zachodzącym słońcu dalej na GPS-a. Robimy kilka zakosów znów z wypychem i dużą ilością błota by już w ciemnościach wybyć na drogę do Bereźnicy Wyżnej. Wtaczamy się na znajomy punkt i robimy zjazd do bazy. Stopień wykończenia - poważny. Ratuje sprawę zapas zimnych izotoników i wody rozmownej w lodówce :-)