Piątek, 5 maja 2017 | dodano: 05.05.2017

Już po przebudzeniu widzę, że dziś pogoda będzie o wiele bardziej przyjemna. Ruszam o 6:04. Jest słoneczko, trochę niegroźnych chmurek, podmuchy, nawet jeśli są, to zupełnie nieistotne. Jezdnie suche. Kręcę nieco na około przez Sarnów i Preczów na Zieloną. Stamtąd już standard do centrum Dąbrowy Górniczej gdzie zawijam jeszcze pod ścianę płaczu. Potem już prosto do pracy przez centrum Zagórza. Jechało się bardzo przyjemnie i spokojnie. Na miejscu z zapasem około 5 min.

W ciągu dnia trochę pokapało ale wyruszając w drogę powrotną do domu jezdnie miałem suche. Przynajmniej do Mec-u. Na zjeździe pod most przed cmentarzem na Środuli jezdnie już mokre. Uciekam na chodnik. W okolicach Starego Będzina też mokro. Musiała przejść jakaś ulewa na tym obszarze stosunkowo niedawno. Obawiając się ufleju jadę na małobądzką ścieżkę rowerową. Tu chyba było mniej wody. Na wylocie z Będzina w stronę Łagiszy sucho. Przy fabryce domów skręcam w stronę Gródkowa i przecinając "86" kręcę ostatnie kilometry przy użyciu "913". Ruch na niej dziś odrobinę słabszy niż zwykle, a mnie się na dodatek trochę spieszy, więc wybór padł na taką właśnie trasę. Powrót we wdzianku "na krótko". Jeszcze bez upałów ale już dość przyjemnie. Zwłaszcza jak przyświeciło słoneczko. Chyba miałem lekki wiatr z północnego zachodu na twarz ale na szczęście niezbyt uciążliwy. W sumie spokojny i przyjemny powrót do domu.

| 11:45 piątek, 5 maja 2017 | linkuj W Sosnowcu chwilkę popadało ale to było chyba grubo po 10:00. N razie jest ok choć mam wrażenie, że nie da się wykluczyć burzy.
| 11:34 piątek, 5 maja 2017 | linkuj Kilak z tych niegroźnych chmurek mnie dzisiaj dorwało, opady góra na 5 minut... ale jednak. za to temperatura przyjemna ;) +11