DPS Kosmiczna Baza ZD

Środa, 8 czerwca 2016 | dodano: 08.06.2016

Dziś start mi się paprał od samego wstania. O 5:00 rano jak otwarłem okno to zimno było okrutnie. Nawet nie chciałem się dołować sprawdzaniem temperatury. Para szła z gęby, w każdym bądź razie. Potem na wylocie było już nieco lepiej bo słoneczko grzało. Wytoczyłem się o 6:19. Nawet nie próbowałem dogonić harmonogramu przelotu. Trafiam na "dworcu kolejowym" w Dąbrowie Górniczej na szlaban przed KŚ do Gliwic. Chwilę czekam. Potem czekam dwie kolejki na światłach na Alei Róż. Na finiszu jestem ze stratą 11 min. Ciągle jeszcze wyłazi Turbacz a dziś nie będzie okazji poodpoczywać bo w planach nieco jeżdżenia.

Po pracy całkiem przyjemne warunki do jazdy. Dziś trochę objazdów. Na początek turlam się przez Mec, Środulę i Stary Będzin do serwisu. Tu zabieram trochę złomów (2 koła i kilka kompletów pedałów) i kręcę przez całą prawie Dąbrowę Górniczą, gęsto utykając na światłach, do Kosmicznej Bazy. Umówiłem się z Moniką, że podjadę pożyczyć przyczepkę na wyjazd do Kłodzka. Zostawiam też przywiezione złomy. Jak mi powiedziała jakie ma co do nich plany... Mam nadzieję, że pochwali się efektem recyklingu na BS. Ciekaw jestem efektu. Potem przyjmuję instruktaż montażu i użytkowania trzeciego koła. Chwilę dłuższą rozmawiamy. Potem zapinam swoje sakwy i w końcu ruszam w drogę powrotną. Kieruję się na Antoniów, Piekło, Pogorię 4 i dalej przez Preczów i Sarnów do mojej wioski. Przy wsiowym Lewiatanie odbijam do wsiowego Dino i robię tam zapasy wypakowując sakwy na maxa by sprawdzić przy okazji jak się prowadzi obciążony skład. Ostatni kilometr to trochę mało na test ale daje się zauważyć lekką różnicę w porównaniu do pustej. Monika miała rację co do tego, że niektórzy kierowcy będą robić duże oczy widząc nieco dłuższy skład :-)

kosma100
| 13:35 czwartek, 9 czerwca 2016 | linkuj Nie będę wymieniać plusów - bo są i to Ty powiesz czy to "plusy" czy "minusy" :) Zaraz zapodam fotkę z w naszego spotkania :)
Pozdrawiam!
| 18:51 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Już się boję 8-O
| 18:10 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj He he.... ja ci dam odespać :P Jak wrócisz z... Tamtąd :P to już mam pomysła na wypad ;)
| 17:43 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Przydałoby się to jeszcze trochę odespać :-) No i trochę podjeść.
| 15:47 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Turbacz wyłazi ? Przeca to było milion lat temu :P