Środa, 22 lipca 2015 | dodano: 22.07.2015

+19 na starcie. Trochę wysokich chmurek, które układają się w pewnym momencie w zastanawiający sposób ;-) Start 6:15. Leci się przepięknie i to bez pociskania. Na "dworcu" w D. G. trafiam na opuszczony szlaban przed odjeżdżającym IC. Dobrowolny postój na foto hotelu i potem udaje się przelecieć wszystkie światła bez stania. Fajnie. Przy budowie ronda w Zagórzu dalej niespodzianki. Przy skręcie z Braci Mieroszewskich w Szymanowskiego uprzejmy kierowca przepuszcza mnie w sznurku samochodów. Fajny gest. Na miejscu równo o czasie.

Chmury robione gdzieś za horyzontem.

IC, który czasem mnie spowalnia.

Hotel optycznie nie zmienił się jakoś zauważalnie od dłuższego czasu.

Dziś z pracy wybywam nieco wcześniej ze względu na pogrzeb w  rodzinie. Muszę się wyrobić na konkretną godzinę więc bez ociągania i gięcia kręcę powrót. Ciepełko jest bardzo miłe co pomaga utrzymać równe, przyzwoite tempo. Lecę przez Mortimer i Reden pod molo na Pogorii 3 i tam odbijam przez Zieloną do Preczowa i dalej przez Sarnów do domu. Udaje mi się wyrobić na czas.

| 15:06 środa, 22 lipca 2015 | linkuj Mariotruck: Tak coś jakby :-)
amiga: Cykam nawet dość często fotki ale potem jakoś uznaję, że nie są znowu aż tak istotne dla przebiegu akcji by je wgrywać. Co do planów i wizualizacji... zwykle są ładne, wizjonerskie i pomocne w kampaniach takich czy innych ale jak dochodzi do etapu sępienia kasy i realizacji, to się nagle okazuje, że "aaaa, to może w przyszłym tysiącleciu".
| 07:25 środa, 22 lipca 2015 | linkuj Chociaż raz zdjęcia :)... ;P

Przy okazji widziałem ostatnio jakieś wizualizacje przebudowy dworca w DG i okolicy.... tory mają niby być na wiadukcie... tyle że to plany z 2011 roku... i coś mi się wydaje, że DG ma to gdzieś... Niemniej jeżeli projekt był to znaczy że się da...
| 07:17 środa, 22 lipca 2015 | linkuj Chmurki. ....ręka sprawiedliwości? :)