DP Porąbka

Piątek, 27 września 2013 | dodano: 27.09.2013

+5 na starcie. Generalnie sucho. Wyjechałem poza oknem startowym ale udało się spóźnić bardzo minimalnie. W ogóle bardzo dobre warunki do jazdy i całkiem sprawny dojazd do pracy. Dziś jedynie piechota nieco spowalniała włażąc w tor jazdy.

Po pracy ruszam na spotkanie z Tomkiem. Umowilismy sie na rynku w Myslowicach. Docieram pierwszy bo wczesniej koncze prace. Tomek sie zjawia niedlugo potem. Maly futrunek, mini serwis i ruszamy. Cisniemy asfaltami. Ruch spory i czasem nieco trzeba sie schowac przed szarzujacymi tirami. Jedzie sie nawet calkiem fajnie do Oswiecimia. Tam na rondzie Tomek wola zeby stanac. Okazuje sie, ze flak na tyle. Poza serwisem wciagamy nieco kalorii i jedziemy dalej. Robi sie ciemno. Temperatura nieco spada. Predkosc rowniez. Na miejsce docieramy juz bez przygod nieco po 20:00. Zakupy na szybko w centrum i robimy ostatnie 2,5 km. Po drodze zaskakuje nas Monika i truchtem eskortuje pod sama kwatere.

Kategoria Praca, Kilkudniowe

| 07:46 piątek, 27 września 2013 | linkuj Mam nadzieję, że to słoneczko się utrzyma :-) Ostatnimi dniami było tak, że w jak byłem w pracy to ładnie świeciło a na powrotach dywan chmur :-/
t0mas82
| 07:02 piątek, 27 września 2013 | linkuj Wygląda na to będzie się dobrze jechało do Międzybrodzia ;)