Wtorek, 10 września 2013 | dodano: 10.09.2013

+10 na starcie i pieruńskie mgły. Wczorajszy deszcz spowodował, że wybebeszyłem całą sakwę, narzędzia i inne gadżety wożone (czasem trzeba czy nie) do pracy i poranne pakowanie nieco się przeciąga. Do tego jeszcze podsuszanie wypranych butów, które jednak ciągle wilgotne. W efekcie ruszam mocno poza krawędzią okna startowego. Nawet nie próbuję nadgonić. Zresztą mgła nie ułatwia. Ciągłe przecieranie okularów. Jedzie się jednak całkiem fajnie i bezproblemowo.
Dziś czas przelotu i dystans będę musiał policzyć tak na oko bo GPS w drodze do serwisu a na Srebrnej Strzale nie mam licznika. Chyba się jeszcze w jakiś doposażę i na ten rowerek.

Dystans i czas za dzień tak na oko bo dziś na rowerku bez licznika a GPS w drodze do serwisu. Ale powinno się mniej więcej zgadzać.
Z pracy do Decathlonu przez rondo obok Makro. Plany zakupowe były inne a skończyło się tylko na zakupie smaru.
Stamtąd do Kauflanda po zaopatrzenie. Schodzi chwilkę dłużej bo spotykam dawno niewidzianego kolegę z poprzedniej pracy. Może uda się go wciągnąć do towarzystwa rowerowego :-D
Potem przez Łagiszę i Sarnów do domu. Ale to jeszcze nie koniec spotkań na dziś.
Jadąc sobie w stronę gimnazjum w Psarach na podjeździe przyczaja się za mną samochód. Słyszę go ale się nie oglądam bo tak sobie myślę, że wyjedziemy na prostą to mnie wyprzedzi. A tym czasem na prostej się zrównuje i szyba zjeżdża na dół. W środku Włodek z Duchów. Zatrzymujemy się na poboczu. Pies za ogrodzeniem nieco zbity z tropu bo on tu ujada a my go ignorujemy spokojnie rozmawiając. Włodek jedzie po ekipę do śmigania po trasie byłego XC w Rogoźniku. Jeszcze chwila rozmowy i ja w swoją stronę a on w swoją.