DPOD +PTTK

Piątek, 23 marca 2012 | dodano: 23.03.2012

Rano 16km standardzikiem do pracy. Mgły gęstsze od mleka a i tak znalazło się kilku takich, co to im się spieszyło.
Po pracy na spotkanie "Cyklozy" do PTTK na Dęblińską. Dziś trochę konkretniej o najbliższych planach wyjazdowych. 1 kwietnia Rajd Ghostbikers-ów. 14 kwietnia oficjalne rozpoczęcie sezonu PTTK rowerowego na Dorotce. A do tego całe mnóstwo pomysłów i jedna refleksja, że za mało na to wszystko czasu :-)
Powrót po spotkaniu pod przewodem Pawła. Pojechaliśmy przez Stawiki, pod halę sportową na Milowicach, dalej wzdłuż Brynicy do Czeladzi. Tam się pożegnaliśmy i już solo wracałem przez Wojkowice i Strzyżowice do siebie.

| 19:52 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj lukasz: jak Ci kiedyś tu przyjdzie wykręcać km to daj wcześniej znać. Może uda się zgrać i polecimy w większej ekipie. Będzie weselej i może u da nam się zawieźć Cię w jakieś ciekawe miejsca.
lukasz78
| 11:03 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Coraz bardziej mnie ciągnie, żeby pozwiedzać rowerowo Zagłębie i Śląsk. Może kiedyś... A ile gmin tam do zaliczenia :)
| 08:30 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Fajna trasa. Ostatnio przejeżdżałem w pobliżu Dorotki, niestety nie było czasu aby z nią się zmierzyć. Może następnym razem