Dom->Praca->Bonus->Dom

Poniedziałek, 12 września 2011 | dodano: 12.09.2011

Rano standardowe 16 km do pracy. Powrót przez Dąbrowę Górniczą, Pogorię IV, Wojkowice Kościelne, Przeczyce, Sadowie II, Najdziszów, Górę Siewierską. Takie tam małe co-nieco po wzniesieniach. Deczko wiało ale w sumie nie mało to większego znaczenia. Dziś paralotniarzy nie było. Dla nich wiaterek jednak za duży.
Pedały do wymiany. Prawy pękł jeszcze w piątek a dziś przyuważyłem, że drugi poszedł w ślady pierwszego. Te na wymianę mam już metalowe. Może pociągną dłużej niż tydzień.

| 05:44 wtorek, 13 września 2011 | linkuj Teraz wziąłem jakieś za 14 zetów z Kauflanda. Zobaczymy co to za "produkt". Jak się nie sprawdzi i padnie w tym roku to następne kupię jakieś porządne.
t0mas82
| 18:55 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Jak jeszcze jeździłem w platformach to miałem najzwyklejsze aluminiowe z Authora montowane seryjnie w rowerach. Bardzo dobrze się trzymały, zrobiłem na nich coś koło 7k i zero luzów i oznak zużycia.