Psary-Woźniki-Koziegłowy-Siewierz-Będzin-Psary

Niedziela, 11 września 2011 | dodano: 11.09.2011

Wystartowałem tak trochę po 12:00. Najpierw mała wspinaczka pod Górę Siewierską, gdzie startują paralotniarze. Jeden nawet już próbował się poderwać a kilku kolejnych rozkładało sprzęt. Potem do Sączowa, gdzie podpiąłem się pod nieznanego mi z imienia i pseudonimu rowerzystę, który w niezłym tempie (35km/h) podciągnął mnie do Zendka. Stamtąd pojechałem w kierunku Strąkowa i lasami do Woźnik gdzie wbiłem na drogę nr 789 i przez Gniazdów dojechałem do Koziegłów. Stamtąd przez Pińczyce do Siewierza. Pod zamkniem jakiś festyn startował ale nie pytałem z jakiej okazji - 0,5l wody i dalej jazda prosto na Pogorię IV. Tam dłuższy postój na wszamanie kanapek i zapicie resztkami rezerw ciekłych. Ludzi jak "mrówków". Kilka chyba skuterów wodnych. Ścieżką wzdłuż Pogorii aż do śluzy, przeskok nad Pogorię III, Zielona, kawałek wzdłuż Czarnej Przemszy do Będzina. Uzupełnienie zapasów Okocimia i powrót przez Sarnów do domu. Brakło kilkuset metrów do równej setki ale zew zimengo Carlsberga w lodwóce zwyciężył :-)
Ogólnie rewelacyjny dzień na jazdę. Lekki wiaterek, nie za gorąco. Przydałaby mi się taka pogoda na wypad do Kielc.
:-/ Google Maps przestało "łykać" ślady *.gpx. Ale kicha. Ktoś coś wie na ten temat?

| 11:36 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Próbowałem z tymi śladami i to chyba jest coś po stronie Googl-a. Czy ślad był jako *.gpx, *.kmz, *.kml czy *.xml nie chciało "połknąć". Kolega też próbował wrzucić swój i miał ten sam błąd. Jedynie na GoogleEarth przyjmowało.
| 18:58 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Coś pokombinuję. Ale to już nie dziś.
t0mas82
| 18:36 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Jak wrzucałem z AM też nie chciało łyknąć. Dopiero na gpsies.com się udało wrzucić.
accjacek
| 18:26 niedziela, 11 września 2011 | linkuj na stronce którą ci podałem jest konwerter
| 18:25 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Znajdę jakiegoś konwertera i będę dalej na google wrzucał bo chiałbym mieć te mapy w jednym miejscu. Tylko dziwi mnie, ze przestało działać coś, co działało. Może tylko tymczasowo...
accjacek
| 18:22 niedziela, 11 września 2011 | linkuj ja proponuje Tobie "http://www.gpsies.com" ja z tego korzystam i jest spoko