Po chlebek

Sobota, 17 czerwca 2023 | dodano: 17.06.2023

Jak już się zrobiło cieplej to się wybrałem objazdowo do wsiowej piekarni po pieczywko.
Najpierw w stronę Wojkowic by odbić za cmentarzem w pola i wyjechać koło Świeżyzny w Strzyżowicach. Chwila asfaltem i znów w pola żeby dojechać do Rogoźnika. Objeżdżam dołem kościół i kręcę do parku i dalej wzdłuż zbiornika do Góry Siewierskiej. Na asfalt wybywam ponownie w siodełku między Górą Siewierską i Twardowicacmi. Przetaczam się przez Brzękowice Górne by znów wbić w pola w stronę Brzękowic-Wału. Ostatecznie staczam się z grzbietu przy szkole w Dąbiu i kręcę asfaltem na Dąbie-Chrobakowe. Stąd znów terenowy kawałek do Malinowic i przy szklarniach ponownie w pola żeby przez Park Żurawiniec wybyć przy piekarni.
Z zakupami dalej przez Park Żurawiniec lecę ku magazynom i objeżdżam las gródkowski od strony wschodniej przetaczając się do podstawówki. Z tego miejsca aż do Dino ścieżką wzdłuż "913" i wykończenie zagięciem do Lewiatana.
Tempo niespieszne za to prawie bez postojów. Na swojej trasie prawie nie spotkałem rowerzystów. Może kilku na asfaltach. W terenie nikogo. Za to było po drodze trochę znaczników jakiegoś biegu rogoźnickiego. Ale biegaczy nie spotkałem więc chyba to przygotowania na później. Albo już dawno po biegu.