Środa, 2 października 2013 | dodano: 02.10.2013

Dziś cieplej: +4. Jedzie się przyjemniej pomimo tego, że generalnie wiatr nie do końca sprzyjający. Po drodze mijam startującego już noibastę. Wzajemne machnięcie końcówkami górnymi w przelocie :-) Poza tym do zarzygania nudny dojazd do pracy.

Pod koniec pracy udaje mi się znaleźć chwilę luźniejszą i założyć nowy hak, przerzutkę i pancerz. Na powrocie testy i jest super. Poprzednia przerzutka 2x pogięta działała już z opóźnieniem. Czasem musiałem zrobić nawet kilka obrotów korbą żeby łańcuch przeskoczył. W okolicach 1-3 z tyłu i 8 z tyłu też nie wchodziło za dobrze. Teraz jest miodzio.

Nóweczka przerzutka po pierwszych kilku kilometrach.

Powrót obok Expo Silesia, Urzędu Miasta D. G., Zieloną, Preczów i Sarnów. Chłodno. Wiatr miał być sprzyjający ale jakoś tego nie odczułem za bardzo.

Kategoria Praca, Serwis, PrzerzutkaT

kosma100
| 13:09 piątek, 4 października 2013 | linkuj noibasta Odprowadzam... czasami na dół :-)
| 21:16 środa, 2 października 2013 | linkuj Limit> obowiązkowo :) może Kosma zacznie odprowadzać Tomka do pracy ;)
| 17:05 środa, 2 października 2013 | linkuj Jak coś to wiesz Adam do kogo się zwrócić
| 16:54 środa, 2 października 2013 | linkuj gizmo201: Dzięki. Będę pamiętał. Mam nadzieję jednak, że te trochę wytrzymają nim polegną.
| 16:50 środa, 2 października 2013 | linkuj Limit jak ci się kółeczka do acery zniszczą to mam na zbyciu, za friko ci oddam tylko wołaj. U mnie leżą zbędne i tak ich nie wykorzystam, a tobie może się przydadzą :D
| 16:37 środa, 2 października 2013 | linkuj t0mas82: Obowiązkowo ktoś z BS-a. W końcu musi w komentarzach wpisywać potwierdzenia. Żeby nie było, że noibasta ściemę wali ;-)
t0mas82
| 13:08 środa, 2 października 2013 | linkuj noibasta No to ładnie poszło dzisiaj. Czekamy na hattrick-a ;-) Odkąd miejsce pracy i zarazem "biuro" Rowerowej Norki mieści się piętro niżej poziom znacząco wzrósł...
limit Przystaje na Rowerkowca, ale koniecznie z kontem na BS co by znacząco nie zaniżyć poziomu trudności...
kosma100 Dzisiaj trochę ułatwiliśmy bo wstaliśmy o tej samej porze :)
| 10:08 środa, 2 października 2013 | linkuj noibasta: Będziemy litościwi i poszukamy Ci innego rowerkowca do trafiania po drodze :-)
| 10:00 środa, 2 października 2013 | linkuj Kosma> podnosisz poprzeczkę, musiałbym być zanim Tomek wyjedzie żeby później spotkać go tam gdzie zawsze, bo przed Tomkiem musze spotkać Limita ... ale wtedy - jak wynika z Tomka wpisów to jeszcze śpisz :D z drugiej strony nie da rady ;) ja tak wcześnie wstaję tylko w bieszczadach :D
kosma100
| 08:56 środa, 2 października 2013 | linkuj Może tą następną osobą będę ja :-)
Nie będzie łatwo - musiałbyś mnie ustrzelić na schodach w domu :-)
Pozdrawiam!
| 08:39 środa, 2 października 2013 | linkuj Kolekcjonujesz trafionych rowerzystów jak Szwedzkiego ;-) Widziałem na wpisie u Tomka, że też go przyuważyłeś. Teraz by wypadało podnieść Ci stopień trudności i dodać kolejną osobę do wycelowania :-D I żebyś wszystkich trzech spotkał. To byłby dopiero rajd!
| 07:45 środa, 2 października 2013 | linkuj Dobre synchro dzisiaj :) pozdro :)