Piątek, 28 czerwca 2013 | dodano: 28.06.2013

+10 na starcie. Drogi mokre. Po drodze kilka razy popadało tak więc dojazd nie uszedł mi dziś na sucho. Tragicznie jednak też nie było. Pomimo czerwonej fali czas jazdy całkiem niezły. I to bez podciągania się za autobusami. Jednak Błękitny Rumak jest szybszy od Srebrnej Strzały. Pewnie nie bez znaczenia jest również to, że świeżo przeserwisowany.
Po drodze, w Będzinie, przyuważam noibastę jak rozpoczyna start. Tuszę, iże ze swoją lepszą połówką szedł do pojazdu ;-) Ciągle jednak powraca pytanie: CZEMU DO PRACY NIE NA ROWERZE! :-p

Plany były takie, żeby po pracy jechać na Masę albo do Katowic albo do Bytomia ale na wylocie leciała mżawka i ochota do objazdów odeszła. Pojechałem przez Dąbrowę Górniczą w stronę Pogorii 3 skąd przeskoczyłem na Piekło i asfaltem wzdłuż Pogorii 4 miałem jechać do Preczowa i dalej do domu. Jednak jako, że asfalcik wzdłuż P4 był suchy to nieco zagiąłem podróż powrotną i pojechałem w stronę Wojkowic Kościelnych odbijając wcześniej na Kuźnicę Piaskową. Dalej już standardzik przez Warężyn, Dąbie-Chrobakowe i Malinowice. W Malinowicach też zaczęło konkretnie padać. Zanim minąłem gimnazjum w Psarach byłem już zauważalnie mokry. Dopiero na ostatnich 2km deszcz zniknął.
Pogoda jakaś taka barowo-łóżkowa. Nic się nie chce. Na dodatek znów pada :-/

kosma100
| 10:03 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj amiga Zaraz przesiądę się na miesiąc na samochód... szkoda czasu... a później będzie WIECZNY ROWER :-)
| 08:26 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj Wbrew pozorom dobrze się dzisiaj jechało, niby padało..., ale tak nie do końca...
Kosma100 - noibasta nie jeździ pociągami, spróbuj przesiąść się na rower ;P
| 08:00 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj kosma100: Ale nic nie tracisz, że nie spotykasz. W cywilu to nie ten noibasta ;-)
| 07:48 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj Kosma> bo nie jeździsz z Tomkiem ;) ale na rajdy do Was przyjeżdżam ;)
kosma100
| 07:38 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj Buuuuu, a ja noibasty nie spotykam :(
| 07:29 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj dobrze tuszycie kumie ;) no nie na rowerze, co zrobić ;)