Integracja BS vol. 2

Niedziela, 17 marca 2013 | dodano: 17.03.2013

Dzisiejsza integracja BS odbyła się na nieco większą skalę. Wczoraj Łukasz mówił mi, że ma w planach przejechać w niedzielę przez Rudę Śląską, Świętochłowice, Chorzów, Katowice i jeszcze kilka innych miast. Jako, że tamte tereny są mi znane raczej słabo wpadłem na pomysł, żeby zapytać amigę czy byłby skłonny popracować jako przewodnik. Szybki telefon i pomysł zostaje podchwycony odniosłem wrażenie, że z entuzjazmem :-) Amiga mówi, że umówił się wstępnie na jeżdżenie z djk71 ale celu jeszcze nie sprecyzowali więc propozycja jest sensowna.
Wymiana numerów telefonów i kilkanaście minut później sprawa dograna.
Tak więc dziś wybywam z domu mniej więcej o 8:45. Przez Strzyżowice i Rogoźnik jadę do Wojkowic i stamtąd prostą drogę pod wieżę telewizyjną w Bytkowie skąd nawiązuję łączność żeby rozeznać się w sytuacji gdzie jesteśmy. Okazało się, że Darkowie przejęli przewodnictwo w Zabrzu i zbliżają się do Chorzowa. Ustalamy, że spotkamy się niedaleko stadionu czyli muszę jeszcze kawałek podciągnąć.
Ustawiam się na światłach i czekam susząc się w słoneczku. W końcu są! Jadą od strony Bytomia. Powitanie i jedziemy dalej. Kilka zawijasów po parku chorzowskim, pętelka po Siemianowicach Śląskich i żegnamy się z Darkami. My z Łukaszem do centrum Katowic a oni w swoją stronę.
W Katowicach przegapiam zjazd na ścieżkę w stronę 3 Stawów i w efekcie ciśniemy pod wiatr asfaltami do Mysłowic. Docieramy tam bez specjalnych problemów i zakotwiczamy w pizzerii na rynku by wciągnąć nieco kalorii i przy okazji nieco porozmawiać.
Zakończywszy futrunek kierujemy się na Sosnowiec i dalej do Dąbrowy Górniczej. Pod pomnikiem Jimmy Hendrix-a foto, pętelka po Dąbrowie i jedziemy na hm... "dworzec kolejowy". Okazuje się, że pociąg jest za niecałe 10 min. Czyli przypadkiem wyszło idealnie. Łukasz kupuje bilet do Zawiercia, skąd zamierza jechać rowerkiem do Częstochowy. Na peronie jeszcze kilka foto i chwila rozmowy. Nadjeżdża pociąg. Żegnamy się. Łukasz pakuje rower do pociągu i odjeżdża.
Ja uskuteczniam powrót przez Zieloną, Preczów i Sarnów. Od świateł w Sarnowie ustawiam się za parą na mtb i w słusznych 30+ km/h podciągam się za nimi do domu. Kimkolwiek byliście, jeśli czytacie, to dzięki :-) Przepraszam, że nie "dałem koła" ale takie fajne tempo daliście, że nie chciałem tego psuć jakąś niepotrzebną szarpaniną. A poza tym już miałem w nogach nieco ponad 60km.

Link do galerii z dzisiejszego dnia.

Darki prowadzą Łukasza.

Punkt "obowiązkowy" kibica :-) - stadion w Chorzowie.

Chwila namysłu jakby tu zawinąć pętelkę po Siemianowicach.

Łukasza zafascynował blok niedaleko ronda w Katowicach. No to mu pstryknąłem fotkę jak pstryka blok.

Na rynku w Mysłowicach. W tle pizzeria, gdzieśmy ładowali kalorie.

Się Łukaszowi trafił pociąg, gdzie nie ma co zrobić z rowerem. Ehh... te koleje polskie... Czy to się kiedykolwiek zmieni?

A teraz czekam, jak swoje wrażenia z tego wypadu opisze Łukasz :-) Ciekaw jestem jak te strony wyglądają Jego okiem.

djk71
| 06:32 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj Dokładnie... Czasem tylko szkoda, że coś przepada...
| 19:56 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj djk71: Ostatnimi czasy uczynił się straszny ruch w branży imprez rowerowych i nie ma szansy bycia na wszystkich. Niestety trzeba wybierać. Ale chyba lepiej, że jest taki wybór i raz na jakiś czas na siebie wpaść przy takiej okazji niż szukać i nie znaleźć nic wartego uwagi :-)
djk71
| 18:37 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Krótka byłą wspólna jazda, ale fajnie było Cię spotkać. Niestety kierunki nam się trochę rozjeżdżały...
Zerknęliśmy na kalendarz Cyklozy i... strasznie nam te terminy kolidują z naszymi planami. Ale to wina naszego pełnego kalendarza.
lukasz78
| 12:20 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Właśnie wrzuciłem u siebie pierwszą część relacji :)
| 08:12 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Fajnie było się spotkać, chociaż na chwilę :)
Dzięki
oelka
| 00:11 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Nie ma co narzekać na pociąg. Od wtorku do TLK wsiąść z rowerem będzie dużo trudniej.
lukasz78
| 23:22 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Spokojnie, zostało mi do zaliczenia sporo gmin na południe od Katowic, więc kolejna wizyta to tylko kwestia czasu :)
pablo84
| 22:25 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj ano szkoda że nie było info o harcach po naszych okolicach na bs-ie. Na pewno zebrała by się większa gromadka do oprowadzania, a nóż by ktoś coś nowego zobaczył. :) A jak pizzerynka z "mojego" DaGrasso :) już nie wspomnę o pożal się B. rynku w Mysłowicach xD a raczej jego wymarłej pozostałości
| 20:01 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj kosma100: Trochę gmin do zaliczenia w okolicy Łukaszowi jeszcze zostało więc myślę, że będzie jeszcze okazja się spotkać. A poza tym, to zawsze możemy się wybrać w Jego okolice :-) Już mi taki wypad po głowie chodzi i wstępnie o tym rozmawialiśmy.
kosma100
| 19:44 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj limit Temu, że ja nic o tej wizycie nie wiedziałam :( :( :(
avacs
| 19:22 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Co do superjednostki. Większy jest chyba tylko falowiec w Gdańsku
| 18:50 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj niradhara: 100% racja.
kosma100: Czemu: ":( :( :( :( :("?
kosma100
| 18:08 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj :( :( :( :( :(
niradhara
| 17:53 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Doborowe towarzystwo, w takim fajnie się jeździ :-)
| 16:57 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Barney: Chyba nie mam do Ciebie tela a jakoś nie wpadłem na to, żeby posłać info przez BS. Mój błąd. Byłoby nas więcej, byłoby weselej.
Barney
| 16:19 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Ten blok w Katowicach to superjednostka która jest jednym z największych bloków w Polsce;)
| 16:15 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Szkoda, że nie daliście znać pojechałbym z Wami!:) okolice znam jak własną rękę:P A tak to bujałem się do Toszka i z powrotem:P