Do bankomatu i po bułki

Niedziela, 23 grudnia 2012 | dodano: 23.12.2012

Sobotę się wygrzewałem. Tego mi po prostu trzeba było. Ale dziś już nie było mowy o tym, by nie pojeździć. Zwłaszcza że była przy okazji i potrzeba załatwienia kilku drobiazgów.
Na początek do bankomatu. Oczywiście nie tego najbliższego bo jak tak można. Pojechałem do Dąbrowy Górniczej nieco wyginając trasę. Na początek do Góry Siewierskiej, dalej przez Twardowice do Nowej Wsi gdzie skręciłem na Zawadę nadziewając się przy okazji na lekki wmordewind, który towarzyszył mi dalej przez Sadowie, Targoszyce, Przeczyce (w hodowli ryb ruch - pewnie taśmowo mordują karpie), Marcinków i do Wojkowic Kościelnych do Pogorii 4. Tam wbijam na asfalcik i wiaterek przestaje być tak uciążliwy. Na ścieżce ślady innych bikerów choć po drodze udało mi się spotkać tylko Olę :-) Jadę, patrzę a tam ktoś się zatrzymuje. Że ja trochę ślepawy a w okolicznościach zimowych wszyscy poowijani jak terroryści to z daleka nie poznałem. Ale im bliżej tym bardziej nabieram podejrzeń, że to ktoś znajomy może być a kiedy wyciągnięta ręka sygnalizuje stop, sprawa jest już jasna. Chwilę porozmawialiśmy na przekór niesprzyjającym warunkom. Oj! Się będzie działo, jak tylko wypali coś z tego, czym Ola zagroziła :-] No nic, zobaczymy. Żegnamy się i Ola jedzie zaginać kółeczko w stronę Wojkowic Kościelnych a ja dalej przez Marianki, przeskakuję na Pogorię 3 i obok mola śmigam do centrum Dąbrowy Górniczej. Jeden bankomat opróżniony (poddałem się po trzech info, że "Transakcja nie może być zrealizowana"). Jadę pod drugi i tam biorę com miał wziąć i jadę w kierunku domu. Pod dworzec kolejowy w Dąbrowie i dalej w stronę oczyszczalni ścieków. Wzdłuż torów na Ksawerę i potem w stronę Czarnej Przemszy gdzie ścieżką jadę do Będzina pod nerkę. Tam przeskakuję przez Zamkowe w do lasu grodzieckiego. Na światłach przez "86" i przy "Pod Lwem" w teren w stronę lasu w Gródkowie. Wyjeżdżam koło podstawówki i skręcam w prawo. Jeszcze jeden mały odcinek wertepowy i już potem prosto do Lewiatana na mojej wiosce. Zebrawszy trochę balastu do domu.
Fajny dzień do jeżdżenia. Temperatura na wyjeździe u mnie była w okolicach -3. Wiaterek był ale do przyjęcia. Drogi miejscami czarne i mokre, miejscami przysypane lekko śniegiem ale nigdzie nie było jakoś tragicznie ślisko czy chlapowato.

| 07:37 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj ten bankomat to masz strasznie daleko :)
| 21:07 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj O kolacji Limit nie wspominając :D
| 19:49 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj lukasz78: Jakbym miał mieć takie podejście i się z Tobą ścigać to bym się już dawno wykończył :-p
avacs: Może się skusisz na jakiś zimowy objazd? Możemy się gdzieś zjechać i zatoczyć kółeczko.
gizmo201: Dobrze, że się na obiad nie wybrałem :-p
| 19:29 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Daleko masz po te bułki
avacs
| 18:45 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Ty pojeździłeś, mój rower odpoczywa u babci ale za to odbyłem dziś spacer. Pozdrower Limit
lukasz78
| 16:12 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Kurczę, masz nade mną na dziś 12 km przewagi, ide na rower :)