DPND

Piątek, 30 listopada 2012 | dodano: 30.11.2012

+2 na wyjeździe. Jezdnie suche ale dla odmiany wiatr. Na szczęście głównie nie z kierunku wmordewindu. Jednak spadek temperatury o te kilka stopni + powiewy robią różnicę i to sporą. Mimo wszystko wrażenie z jazdy pozytywne. Jeśli tylko tak będzie po południu to ok. Niestety prognozy raczej nieoptymistyczne.

Prognozy się sprawdziły, niestety. Po pracy ruszyłem wertepkami w stronę Placu Papieskiego i dalej do Plejady. Stamtąd chciałem uderzyć na Chemiczną i dalej do Czeladzi ale akurat przejazd kolejowy był zamknięty więc przemknąłem nieco dalej, obok DOMU ZŁEGO GHOSTÓW i w stronę Sberki przez 12%. Stamtąd na drugą stronę trasy Katowice-Częstochowa za Real, gdzie przerzuciłem się na ścieżkę rowerową w stronę Czeladzi. Przed mostem wbiłem na asfalt i za stacją benzynową w stronę Grodźca. Miałem przez chwilę myśl, by zagiąć jeszcze trochę i pojechać przez Wojkowice ale pokapujące coś z góry a la deszczyk zniechęciło mnie. Klinkierkiem do Grodźca i dalej do Górdkowa i do domu.
W tych ciemnościach, chłodzie i wilgoci czas inaczej płynie. Wydawało mi się, że jak do domu dojadę to już będzie 18:00 albo i później. Tymczasem jak już się rozpakowałem z ciuchów rowerowych, to na zegarku była ledwo 16:50. Jak chcę żeby już było lato...

lukasz78
| 20:22 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj U nas też dziś rano gwałtowne ochłodzenie, deszcz i łeb urywało. Po południu już lepiej.
| 11:23 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Nie ma nic za darmo :-/ Będę musiał pod ten wiatr wracać. A zapowiada się na to, że do kompletu jeszcze popada i posypie :-(
| 10:19 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj I tak jesteś szczęściarzem. Ja ogólnie dzisiaj miałem albo wmordęwind albo zbokuwind...
| 10:13 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Amiga: No tak nie do końca. Wiatr był generalnie południowo-zachodni więc jak na południe przyszło gębę wystawić to owiało solidnie. Ale i tak jechało się ok.
| 10:07 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Ech fajnie miałeś, wiało ci we właściwą stronę....
| 09:58 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Prognozy jednoznaczne: będzie zimno. Dopóki jednak nie zacznie padać to da się z tym żyć.
| 09:33 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj A niestety minusy na termometrze się zbliżają dużymi krokami już niestety!
t0mas82
| 09:30 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Jest jesień więc pogoda jesienna :-) Oby nie było tylko opadów i porannego minusa bo z dojazdem może być problem.