DPOD - góra z górą...

Poniedziałek, 17 września 2012 | dodano: 17.09.2012

+6 na starcie. Dojazd bez ekscesów. Na czas. Nudy.

Po pracy warunki zupełnie jak nie rano. Słoneczko, cieplutko, wiaterek jakowyś ale generalnie mało przeszkadzający. Nic tylko jeździć. Tak też i uczyniłem.
Wertepkami do D. G. Dalej na P3 i potem przeskok przez tory na P4. Ścieżką szybciutko do Wojkowic Kościelnych i dalej przez Przeczyce, Toporowice, Dąbie, Goląszę Wał, Górę Siewierską do Rogoźnika gdzie spotykam Dariusza. Właściwie to on mnie pierwszy rozpoznał bo jam dziebko ślepawy ale jak się zbliżył to już nie miałem wątpliwości, że znajoma twarz :-) Chwilkę pogadaliśmy. On dopiero na początku objazdu w drodze do Pyrzowic. Ja już przy końcu więc tym razem nie wypadło wspólne jeżdżenie. Po kilku minutach się żegnamy i każdy w swoją stronę. Ja do Strzyżowic i do siebie. Zostawiam sakwę z ciuchami porannymi (czyt.: ciepłymi) i z pustą jeszcze kurs do sklepu po kilka itemków do jedzenia. Potem jeszcze tylko czyszczenie napędu i amorka a potem smarowanie. Nażarł się dziś rowerek trochę piachu po drodze to i trzeba było coś mokrego na przełknięcie zapodać. Darek przypomniał mi, że jutro miała być Cykliczna Noc Rowerowa więc jeszcze trzeba sprawdzić jak się sprawa ma żeby nie przegapić wydarzenia.

| 21:44 poniedziałek, 17 września 2012 | linkuj na stronie masy też jest start we wtorek o 20:00 standard molo trasa nieznana
| 18:41 poniedziałek, 17 września 2012 | linkuj Służba nie drużba a waluta jakoś nie chce rosnąć na drzewach i trzeba na nią tyrać. Nawet jak pogoda zupełnie się nadaje tylko do aktywnego wypoczynku :-/
| 18:28 poniedziałek, 17 września 2012 | linkuj Na FB piszą, że jest :) a pogoda rzeczywiście była świetna, niestety lepszą część popołudnia spędziłem w korkach :(