Środa, 25 lipca 2012 | dodano: 25.07.2012

Star spóźniony o jakieś 10 min. przynajmniej. Musiałem sobie w Srebrnej Strzale przerzutki podregulować bo ostatnia jazda rowerkiem była nieco kłopotliwa.
Pogoda jakaś taka nijaka. W prognozach stoi, że niby padać ma po południu :-/
Qrde. Jak ja nie lubię przeciskać się między kropelkami. Za duży na to jestem. Zawsze w jakąś trafię.

Powrót uszedł mi na sucho. Najpierw do ProLine w D. G. po akumulatorki Sanyo Eneloop AA 2000 mAh szt. 4. Dalej przez Mydlice do Będzina zedrzeć skalpu i zrobić zapas puszek dla domowego tygrysa na czas mojego wyjazdu nad morze. Z pełnymi sakwami powrót do domu przez Łagiszę i Sarnów. W Łagiszy myknął obok mnie jakiś rowerkowiec na czymś ala Wigry 3 tylko wersja współczesna i na mniejszych kołach + przerzutki. Nawet nieźle pocinał ale jak skończyły się podjazdy i wyszedłem na płaskie to w końcu miałem miejsce rozbujać Srebrną Strzałę i szybko się od niego oderwałem. Ale fajnie że człowiek się pojawił bo była okazja przydepnąć. Tak to bym się turlał nóżka za nóżką.

| 05:52 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj Przypadłość jest taka, że jak wyczyścisz to zaraz się upierdoli i tyle z dbałości zostaje
avacs
| 22:27 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Aby mieć czysty napęd wystarczy go czyścić. Nie los bikera tylko zwyczajna dbałość o sprzęt.
| 13:17 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Amiga Ledwo nowy, a już do czyszczenia będzie. Taki los bikera jest niestety, co by człowiek chciał mieć czysty napęd, a się nie da. Trzeba by było w ogl z domu nie wyjeżdżać chyba
| 10:53 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Pewnie działa tak samo, jak nie leje :-)
| 10:33 środa, 25 lipca 2012 | linkuj A ja dzisiaj będę miał okazję sprawdzić jak działa nowy napęd gdy leje ;)