DPOSD - 2 noc cykliczna

Wtorek, 24 lipca 2012 | dodano: 24.07.2012

Nie wiem ile na termometrze ale na dworze przyjemnie. Na skrzyżowaniu śmignął mi przed oczami rowerkowiec. Jak tylko autobus i osobówka co przede mną stały ruszyły, to ja za nim bo w moim kierunku jechał. Po jakimś kilometrze dogoniłem, wyprzedziłem i rurka przed siebie :-) Chyba nawet nie próbował się na kole utrzymać bo go już potem nie widziałem. Zresztą darłem ile fabryka dała bo się dało :-)

Po pracy przez D. G. do Będzina po bagażnik i z nabytkiem do domu. Tam futrunek, montaż bagażnika i mały test.

O 20:30 start na Drugą Noc Cykliczną. Docieram równo o 21:00 a tam przy molu ćma ludzi. Większość błyska, świeci i odblaskuje. Sporo znajomych twarzy z BS, PTTK, Ghostbikers i różnych imprez. I jeszcze więcej nieznajomych twarzy.
Objazd zrobił wrażenie. Taka masa ludzi w objeździe P4, na wertepkach i asfalcie. Piękne widowisko. Lądowanie peletonu na Zielonej. Tam niektórzy załapali się na grilowanie.
Gdzieś około 23:15 żegnam się z najbliższym otoczeniem i uderzam do domu przez Łagiszę i Gródków. Jechało się całkiem fajnie, sprawnie.

W sumie, to nie byłem zdecydowany zjawić się na tym evencie ale w końcu ciekawość przemogła. Były zapowiedzi tu i tam, że będzie sporo uczestników. I faktycznie frekwencja chyba wszystkich nieco zaskoczyła. Jak to się będzie dalej tak rozwijać, to w sierpniu będzie ta impreza przypominała liczebnie ZMK.

Link do pełnej Galerii

Kysu
| 05:18 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj Dzięki :)
| 11:52 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj A mam. Uploadnę i podlinkuję.
Kysu
| 11:18 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj Nie masz żadnych zdjęć z tej imprezy? Pamiętam że cyknąłeś kilka zdjęć.
| 10:25 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj U mnie na odwrót. Wracam na zachód generalnie :-) Tyle, że na powrocie mam więcej podjazdów :-/
| 10:23 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Dzisiaj jest dobry dzień na pobijanie rekordów, wiatr wieje od wschodu, niestety powrót już nie będzie taki "lajtowy"