DS - testy napędu - Rogoźnik - D

Czwartek, 28 czerwca 2012 | dodano: 28.06.2012

Srebrną Strzałą do serwisu na wymianę napędu i supportu. Po drodze tylko drobna odchyłka do bankomatu. Rowerek do odbioru około 16:00 i potem w planach rundka testowa w towarzystwie :-) Start z Będzina o 17:00 spod Dyskobola. Każde 2 koła mile widziane :-)

Rower odebrałem z serwisu jakoś tak po 16:00. Jak się okazało, wymiana supportu była konieczna nie tylko ze względu na to, że "jedyneczka" z przodu nie wchodziła ale i dlatego, że się był po prostu rozsypał. Tykanie, które strasznie mnie irytowało, a którego źródła nie mogłem wytropić pochodziło właśnie z rozsypanego supportu. Teraz słychać tylko równo pracujący łańcuch bez żadnych zbędnych hałasów.
Mając jeszcze trochę czasu do spotkania pod Dyskobolem wybrałem się na Syberkę na 12%. Potem dalej przez Zamkowe do lasku grodzieckiego i wybywszy z niego obok wiaduktu na wylocie z Będzina do Łagiszy pokręciłem pod Dyskobola. Zastałem tam już Edytę, Damiana i Rafała. W chwilę po mnie zjawił się jeszcze Paweł. W piątkę pojechaliśmy pod Zamek, gdzie formowała się grupa wyjazdowa skrzyknięta na forum Ghostbikers, a o której info wytropiła Edyta. W sumie było nas kilkanaście osób.
Tradycyjne pytanie: gdzie jedziemy otrzymało dwie odpowiedzi. Jedna to Rogoźnik. Druga Przeczyce. Stanęło na Rogoźniku. A mnie się trafiła rola wodzącego peleton :-)
Tak też i wodziłem. Do Rogoźnika jechaliśmy dość podobnie jak wcześniej z Edytą, Joanną i Marcinem. Powrót wyrzeźbiłem trochę inaczej a potem jeszcze dołożyliśmy sobie trochę off-road. Wspólny objazd zakończyliśmy przy światłach obok M1 w Czeladzi. Osoby z Sosnowca odbiły w tamtą stronę a ja z ludźmi z Będzina przez kładkę na Syberkę, gdzie ostatecznie grupa się rozjechała.

Dzięki wszystkim z wspólne jeżdżenie. Jak na spontaniczne rowerowanie to całkiem sporo nas było i całkiem sprawnie kulaliśmy się z miejsca na miejsce. Tuszę, iże to nie ostatni raz :-)

I jeszcze pozwolę sobie podlinkować foto (chyba z aparatu Kariny) dzisiejszej grupy. Zrobione w Rogoźniku.

I jeszcze mapka wydobyta z Garmina.

To cały mój rowerowy dzień. Część wspólna to ta największa pętla.

Kategoria Serwis, Inne

Wojtek74
| 18:58 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Fajny pomysł na niedzielę ja niestety odpadam bo muszę szykować się do wyjazdu. Będę po 16 lipca. Pozdrawiam
| 22:43 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj Może na niedzielę coś skroimy. Tylko ja z góry mówię, że mocno rekreacyjnie bo to pewnie będzie już po drugiej setce pod rząd :-)
Wojtek74
| 18:43 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj Było super. Nie mogę doczekać się kolejnych. Pozdrawiam
nekor
| 21:02 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Super ustawka !!!!!!!!
| 11:04 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj lukasz78: Może będzie kiedyś okazja pojeździć razem. Zwołamy większy skład i wybierzemy się do Stolicy a Ciebie poprosimy o przewodnikowanie :-)
Amiga: Miałem na myśli piątek. Ale też chyba nie dasz rady bo jeszcze wcześniej tyle, że z Katowic. Pewnie byś musiał z pracy się urwać.
| 10:40 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Może byćmały problem bo muszę jeszzce dojechać z Gliwic do Katowic ;) Przed 17:00 raczej nie dojadę
lukasz78
| 10:30 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Ja bym wystartował z Tobą, ale trochę daleko mam :)
| 10:29 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Wolnobieg bym sobie sam zmienił ale z supportem i korbą to jest macanie co do czego spasuje i na miejscu jest łatwiej. Poza tym akurat z tego serwisu jestem zadowolony. Jak mi zrobią tam rowerek i powiedzą, że na 3-5 tys. km mam spokój, to mam. Więc nie mam oporów zostawić tam moje 2 koła.
Amiga: pogadaj z Tomkiem. Ma na jutro ciekawy plan. Może by Ci spasowało wspólnie pojeździć.
| 10:21 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Też niedługo zmieniam napęd, ale wykorzystam mój prywatny serwis, wiem, że niczego nie sp..im nieczego nie przeoczy.
Miłego dnia i przyjemnej jazdy