Piątek, 11 maja 2012 | dodano: 11.05.2012

Poranny standardzik: 16km. +12. Niepotrzebnie bluzę z długim rękawem wdziałem bo na półmetku już dużo za ciepło mi było. Dziś kurs Srebrną Strzałą. Kółko z Meridy jutro do serwisu. A dziś się zobaczy. Może Masa w Zabrzu? W każdym razie trzeba piątek wyżyłować do maximum. Od jutra pogoda ma się rozsypać :-/

W pracy dopadł mnie jakiś dół nierowerowy i stwierdziłem, że odpuszczam zabrzańską Masę i wracam do domu. Pojechałem w stronę parku na Kazimierzu, dalej do centrum Dąbrowy Górniczej, obok mola na P3, dalej do przystani, przeskoczyłem na P4 i asfaltową ścieżką do Wojkowic Kościelnych. Tak po lekku miałem sobie jechać ale jak wyszedłem na prostą za Mariankami tak mi się "ścigacz" włączył i zacząłem stopniowo dokręcać tempo. Pod koniec już całkiem nieźle się pomykało. Nie wiem ile, bo GPS w trójkącie od czasu, kiedy urwał się zaczep ale tak pod 30 pewnie było. Dalej pojechałem na Marcinków. Tam na szuterek i w stronę Toporowic. Dalej przez Dąbie (skrzyżowanie już posprzątane po wczorajszym "bęcku"), Goląszę Dolną. Wbijam w teren i przebijam się do Psar. Tam asfaltem do domu z przystankiem przy sklepie.
Fajna pogoda do jazdy choć zauważalnie mocniej wieje. Aż trudno uwierzyć, że pogoda ma się tak bardzo rozlecieć.

| 08:31 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj Piatek był piękny, niestety jak trafi się nierowerowy dzień to koniec. Czasami też mnie to dopada.
| 20:30 sobota, 12 maja 2012 | linkuj :-) Przez chwilę mi przez głowę przemknęła myśl, że Ty, Tomek lub Kysu byście skorzystali z okazji i pociągnęli w tunelu. Ja nawet nie próbowałem. Nie mam tyle pary w nogach a poza tym mi się nie spieszyło nigdzie specjalnie.
Krzychu22
| 08:34 sobota, 12 maja 2012 | linkuj Widziałem Cię za parkiem jak toczyłeś walkę z autobusem :)