DPD - Nowemu Rumakowi urosły rogi

Środa, 21 marca 2012 | dodano: 21.03.2012

Rano standard - 16km. +5.
Powrót bez zbędnych objazdów przez Dąbrowę Górniczą, Zieloną, Preczów, Sarnów.
Niby jakieś słońce było ale z zachodu dość ochotnie wiaterek popierniczał.
Dziś zero chęci do jeżdżenia coś extra.

W pracy przykręciłem zakupione wczoraj rogi. Krótkie. Nie takie jak chciałem ale innych nie było akurat w sklepie. Od razu jest co z rękami zrobić. Na krótkim dystansie to nie ma w sumie znaczenia ich brak lub obecność ale jak wracałem z Lublińca to już nie wiedziałem co z łapami zrobić.

t0mas82
| 19:19 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Zawsze można przyciąć jak za długa :) Szukam raczej jakiego low-rizera 20mm wzniosu.
Krzychu22
| 18:59 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Gięta kiera jest spoko w teren, a przy szerokiej czyli 650+ rower jest dużo bardziej zwrotny, ale przy kierze>>680 są problemy w elfach:)
andi333
| 17:49 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Miałem rogi przy giętej i nie było źle,ale do giętej kiery nie wrócę chyba że będę miał fulla :D to może.
t0mas82
| 13:36 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Za niedługo będę testował brak takiej możliwości, chce spróbować czegoś nowego i na szerokiej giętej pojeździć bo zawsze tylko proste użytkowałem.
| 12:57 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Jaka by kiera nie była to się przydają. Możliwość zmiany uchwytu na długiej trasie to wręcz konieczność. Zwłaszcza, jak kilka dni pod rząd się jedzie.
t0mas82
| 12:53 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Nie powiem, na podjazdach się przydają i zawsze to dodatkowa możliwość innego chwytu kierownicy. Dość niebezpieczne przy przelotach nad kierownicą, można się nadziać :)
Nie wiem może jestem rowerowym ortodoksem ale jakoś dziwnie rogi przy giętej kierownicy wyglądają, zwłaszcza szerokiej :)
| 08:39 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Rogi to jeden z fajniejszych i bardziej przydatnych wynalazków :)