DPD + komercha i trochę o zboczeniach oraz cierpieniach z nimi związanych

Czwartek, 27 października 2011 | dodano: 27.10.2011

Rano standardowa "szesnastka" do pracy choć wystartowana z opóźnieniem. Na dodatek przyłapałem się na tym, że na zjeździe przy 30 km/h zaczęły mi się zamykać oczy do snu. O mały figiel byłoby drastycznie.
Po pracy powrót niemal tą samą "szesnastką" do domu. Zadzwonili od dentysty czybym nie przyszedł pół godziny wcześniej. Powiedziałem, że marne szanse ale zrobię co się da. Gdyby liczyć czas samego przejazdu to spokojnie bym się wyrobił. 38 min. Fakt, że byłem mocno przegrzany na finiszu ale dało by radę. Niestety po drodze mam kilka świateł i tu sprawa poległa.
A co do zboczeń i cierpień to u mnie ono występuje w miejscu, gdzie muszę wracać do miejsca startu tą samą trasą. Strasznie tego nie lubię. Dlatego zwykle po pracy wracam inną drogą i to najlepiej dłuższą. Najlepiej jak cały dzienny przejazd ma kształt pętelki, ósemki czy innego łamańca ale tak, żeby drogi się co najwyżej krzyżowały. Czasem się nie udaje.
A co do dentystów. Dotarłem do nich o 16:15 czyli wcześniej a i tak potem czekałem ponad pół godziny. Wniosek: nie ma co dobrze robić ludziom.
Po dentyście jeszcze przyszło mi zrobić kurs komercyjny czyli sakwę do sakwy i w drogę do sklepu. Żeby nie było za prosto i nie jechać tak jak do pracy to pojechałem od siebie w stronę Wojkowic. Trochę za cmentarzam w Psarach odbiłem w lewo i bocznymi drogami pojechałem do Grodźca. Tam trochę się pokręciłem po klinkierkach (okolice Biedronki m. in.) i potem do Będzina, do Kauflanda.
Zapakowawszy "tasie" na full delikatnie pojechałem do domu. Tym razem przez Łagiszę i Sarnów.