DNPND

• Sprzęt Indiana Fat Bike
Poniedziałek, 22 stycznia 2024 | dodano: 22.01.2024

Lekko się dziś grzebałem na starcie i na kołach jestem o 5:41.
Lekki mrozik. Termometr zeznał -2. Minimalne parcie chyba z zachodu. Na ruchliwych jezdniach sucho. Na ścieżkach i chodnikach z reguły lodowisko. Na bocznych drogach różnie ale najczęściej też ślisko.
Trasa zwykła przez Ksawerę i Mydlice. W sumie sprawny przelot do pracy. Miałem wrażenie, że ruch jakby mniejszy.
Na mecie z zapasem 8 min. i nawet niespecjalnie zmarznięty. Na finiszu już czerwieniejące niebo. Znaczy się, dzień robi się dłuższy.

Na powrocie zauważalnie cieplej. Nieco dmuchało. Pochmurno.
Trasa tym razem przez Mortimer, Reden, Zieloną, Preczów i Sarnów. Po lodowaciejącym białym jedynie na Zielonej i kawałek bieżni P4. Reszta sucha i czysta.
Na wiosce zagięcie do wsiowej piekarni. Reszta prosto do domu z małym defektem plecaka.
Finisz w symbolicznych kropelkach i przy zapadającej ciemności.
Po drodze naocznie stwierdziłem dwóch rowerzystów.