Sprawdzić Indianina na piasku

• Sprzęt Indiana Fat Bike
Piątek, 22 września 2023 | dodano: 22.09.2023

Kółeczko z udziałem piaskowych odcinków w celu sprawdzenia jak Indianin się na nich spisze.
Terenem w stronę Malinowic, z których to do Dąbia. Potem terenem do Przeczyc i asfaltem do Wojkowic Kościelnych. Podejście do przejechania po żywym piachu dawnej kopalni okazuje się na przełożeniach Indianina nierealne. Zamiast tego jadę szlakiem dookoła Pogorii 4. Tam też są piaskowe odcinki ale nie z tak głębokim piachem. Na nich nie ma problemu.
Z bieżni P4 przejeżdżam na P3 i kręcę w stronę mola. Dalej przez Zieloną na czarny szlak do Łagiszy i dalej wzdłuż torów na Stachowe. Przez pola do Gródkowa i finisz wzdłuż "913" do domu.
Generalnie MegaRange znacznie poprawia możliwości rowerka ale na szarpanie się z sypkim piachem przełożenia są niewystarczające. W góry też bym się tym rowerkiem nie wybrał, ale do pośmigania po nieambitnym terenie i lekkich wzniesieniach w sam raz. Ciekaw jestem jak ten napęd sprawdzi się zimą.