DPDNZ

Czwartek, 3 listopada 2022 | dodano: 03.11.2022

Pozbierałem się na tyle sprawnie, że wytaczam się o 5:47. Okazja do dołożenia kilku km na dojeździe.
Warunki chłodne. Termometr zeznał +1. Miejscami mgły. Raczej bez podmuchów. Jak na listopad, to całkiem dobre warunki. Przecież mógł już leżeć śnieg.
Trasa powyginana. Przez Strzyżowice do Wojkowic (w okolicach Skrzynówka kawałek ładnego, nowego asfaltu). Dalej ścieżką do Grodźca. Bokiem objeżdżam Dorotkę i ścieżką do Będzina. Przez Nerkę na ścieżkę małobądzką. Potem trochę kluczenia po Środuli żeby wbić się na ścieżkę przy Blachnickiego i zjazd do mety.
Trochę końcówki mi się przechłodziły ale poza tym, całkiem przyjemny dojazd. Na miejscu równo o 7:00.

Powrót niespecjalnie naciągany w warunkach tylko nieznacznie lepszych niż wczoraj. Mniej wiało.
Trasa przez Mortimer, Reden, Łęknice, Piekło, Preczów i Sarnów. Na wiosce wjazd do piekarni i prosto do domu. Zostawiam plecak, biorę sakwę i jeszcze wyciągnięty dojazd do wsiowego Lewiatana. Powrót już za ciemności.
Nawet przyjemnie się kręciło.