DNPND

Poniedziałek, 6 grudnia 2021 | dodano: 06.12.2021

Planowo dobry rozruch i start o 5:56.
Przed startem spuszczam sporo luftu z kółek żeby mieć lepszą przyczepność na wypadek oblodzeń. Okazuje się jednak, że nieco przesadziłem z tym spuszczaniem, bo jedzie mi się na lekkim spadku jakbym ciągnął pod górkę. Staję po kilkuset metrach i nieco dopompowuję oba kółka. Dalej czuć, że jedzie się ciężej ale nie już tak tragicznie.
Warunki okazały się łaskawsze, niż się obawiałem. Jest raczej powyżej zera bo jezdnie mokre. Nie wieje. Na początku leciało trochę symbolicznego śniegu.
Trasa zwykła przez Będzin w wersji małobądzkiej. Spokojnie. Sporo ścieżkami i chodnikami.
Na mecie 7 min. obsuwy. Zdecydowanie muszę usprawnić rozruch i przesunąć godzinę startu na wcześniejszą. Zwłaszcza, jak w końcu się oblodzi i zaśnieży.

Powrót tempem nędznym. Chyba jednak dobiję trochę luftu bo opory toczenia są konkretne. Przy tym warunki na drodze są w miarę niezłe.
Powrót bez większego gięcia przez Mortimer, Reden, Most Ucieczki, Zieloną, Preczów i Sarnów. Sporo chodnikami i ścieżkami.
Warunki takie sobie. Temperatura na plusie ale dużo wilgoci w powietrzu, na jezdniach i z nieba w postaci płatków śniegu, przez co odczuwalnie chłodno.