Środa, 17 kwietnia 2019 | dodano: 17.04.2019

Udało mi się pozbierać dziś w miarę sprawnie i jazdę zaczynam o 6:03. Warunki lepsze niż wczoraj. Pod kurtkę idzie lżejsza warstwa. Dalej wieje z północnego wschodu ale niezbyt mocno i niezbyt zimnym powietrzem. Trochę chmur wysoko na niebie. Ogólnie przyjemnie.

Trasa w większości terenowa przez Park Żurawiniec, czarny szlak z Łagiszy do Zielonej, Pogorię 3, Most Ucieczki, Reden i las zagórski. Spokojnie i przyjemnie. Umiarkowanie szybko. Jedyny zgrzyt to na Redenie jakaś starsza kobieta radośnie wbiega mi pod koła zmuszając do gwałtownego hamowania. I jeszcze głupio się cieszy "ja pana widziałam". Co ci ludzie mają pod beretami?!

Na miejscu z zapasem 1 min.

Pogoda na wylocie taka trochę niewyraźna ale do przyjęcia. Dopiero w locie zrobiło się przyjemnie i słonecznie. Powrót lekko wyginany z udziałem terenu. Od razu spod Fabryki wbijam w wertepki i ciągnę nimi aż do Dańdówki. Tu asfaltami obok Działki Waldka przemykam w stronę Ostrogórskiej, z której zjeżdżam w czerwony szlak w stronę Milowic. Miła niespodzianka - posprzątali go. Wytrzebili też znacznie chaszcze.

Z Milowic jadę do Czeladzi ścieżkami wzdłuż Brynicy i przez osiedla wybywam obok Strusi. Stamtąd w stronę czerwonego szlaku i mostku na Brynicy a dalej przez Przełajkę do Wojkowic. Potem prosta spod Orlenu bez kluczenia do domu.

Przyjemny ale nie całkiem spokojny powrót do domu. W jednym miejscu miałem akcję taką, że mnie dostawczak wyprzedza a potem przed nosem w prawo skręca. No rozszarpać debila to mało. Mam nadzieję, że go karma gdzieś dorwie i dowali.

| 14:47 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Ja mam k...urde zawsze w mordkę , taki
los :P
| 11:36 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Wiatr jest odczuwalny, choć mi akurat starał się pomagać, były co prawda fragmenty gdzie czułem że jednak jest to lekko północne. Poranek przyjemny :)
| 07:53 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Podejrzewam, że tylko brak rozumu, rozsądku i instynktu samozachowawczego.
| 07:33 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Może kobieta miała jakieś niecne zamiary :D
| 05:59 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Nic nie wiem o tej wymiany ;-p
| 05:38 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Czyli na P3 musieliśmy wymienić się feromonami :P
A wiatr wiał mi dzisiaj ewidentnie w mordkę :P