Poniedziałek, 19 lutego 2018 | dodano: 19.02.2018

Oooo! Jak dobrze być znowu na kołach. Tydzień przeziębienia i tydzień dochodzenia do siebie. I wystarczy. Dziś rano warunki na drodze bardzo dobre. Sucho. Lekko poniżej zera. Nieznaczny podmuch z kierunku nieistotnego. Startuję o 6:05. Ruch na drogach taki sobie. Jedzie mi się dobrze, spokojnie. Nie cisnę. Na razie jadę na trybie wdrażania się do jazdy. Cieszy to, że już nie jest tak ciemno. Na Zielonej widać już całkiem dobrze. Wschód słońca dopada mnie gdzieś między Mortimerem a centrum Zagórza. Finisz wprost na wschodzące słońce. Na miejscu jestem tuż przed 7:00. Bardzo przyjemny i spokojny dojazd do pracy.

Powrót przy ładnym słoneczku i nieco wyższej temperaturze. Miejscami nieco zawiewało jakby z północy ale niezbyt mocno. Wracam przez Mortimer i Reden w stronę mola na Pogorii 3. Bieżnią w stronę Pogorii 4 i wzdłuż jej brzegu do Preczowa. Potem już prosta przez Sarnów do domu. Niespiesznie, spacerowo by nieco nacieszyć się promieniami słońca i widokami. Pogorie obydwie zamarznięte i lekko posypane śniegiem. Wokół niewielki ruch pieszo-rowerowo-rolkowy.

| 15:00 wtorek, 20 lutego 2018 | linkuj Ja tydzień też nieco pasywny miałem, aż mnie tak skręcało, że musiałem coś w niedzielę ukręcić
| 07:02 wtorek, 20 lutego 2018 | linkuj Oj! Boli, boli! Zwłaszcza takie długie.
zapala
| 06:57 wtorek, 20 lutego 2018 | linkuj Nie ma leniuchowania! Niejeżdżenie boli.. ;)
| 21:45 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj no dzisiaj to warunki były miodowe :) aż mnie skręcało w fabryce.
| 17:17 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj Ja tam widzę ciulatą jesień, ni to zima ni to wiosna i tak w kratkę. A od przypadku śnieg się trafi ...
| 16:18 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj Ciulata zima, ciulate zdrowie. Jakby uczciwie przymroziło to by pewnie mi nic nie było. A tak raz ciepło, raz zimno, raz mokro, raz wietrznie. No i się w końcu jakieś choróbsko przyplątało. Trzeba było doleczyć.
| 14:57 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj No właśnie OoO
| 14:31 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj Witamy na rowerze :).... Widzę, że mieliśmy podobną przerwę....