Środa, 28 czerwca 2017 | dodano: 28.06.2017

Start grzebany rozpoczynam o 6:13. Przyjemna pogoda na rozruchu. Słonecznie, lekki wiaterek, ciepło. Trasę kręcę standardową. Jedzie mi się bardzo dobrze a na drodze spokój i cisza. Do celu zataczam się z rezerwą 6 min.

Wychodząc z pracy stwierdzam, że ciepełko jest bardzo, ale to bardzo zachęcające do jego unikania :-) To sprawia, że decyduję się na powrót maksymalnie terenowy, co pozwoli mi na przebycie sporego dystansu pod osłoną lasów. Na początek zaczynam od PKM-u zjazdem w stronę lasu zagórskiego. Tym razem daruję sobie pokrzywową chłostę i wybywam z lasu na ul. Staszica. Skręcam w lewo, by doturlać się do przejazdu pod "94" i dalej kręcę w stronę Mostu Ucieczki i na Zieloną. Stamtąd na czarny szlak do Łagiszy i terenem wracam do szlaku czarnego by objechać Urząd Gminy w Psarach od tyłu i przez las dostać się na terenowy odcinek do Strzyżowic. Stamtąd zjazd asfaltem do domu. Dzięki takiemu gięciu powrót był bardzo spokojny i przyjemny. Na końcówce ciągnęła mnie świadomość zimnego browara w lodówce. W gębie miałem już sucho jak na pustyni.

| 17:28 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Dzwonił do mnie Przemek. Jak tylko nie zaśpię, to jadę :-)
pablo84
| 16:01 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj aa no ee yy teraz się zgadza. nic nie pisałeś o jakichś światłach... xD

a tak na poważnie zbieraj siły na sobota ;-)
| 14:43 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj 6:13 + 40 = 6:53 + 6 = 6:59 + około minuty na stanie gdzieś na światłach lub skrzyżowaniu. Wg mnie wszystko się zgadza :-)
pablo84
| 09:01 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj ładnie pocisłeś z rana :)

tylko coś mi się nie zgadza z czasem (start o 6:13 jechałeś 40min a na miejscu byłeś z rezerwą 6min) Zegarek ci wpada w czarną dziurę i czasu nie zlicza xD