Międzygórze - Jagodna - Spalona - Bystrzyca Kłodzka - Międzygórze

Środa, 15 czerwca 2016 | dodano: 21.06.2016

Dziś więcej asfaltów niż w dni poprzednie ale podjazdów równie wiele. Było się gdzie zmachać. Pierwszy przyszło przewalczyć ten do Gniewoszowa. Potem wbijmy w teren i dostajemy w nagrodę piękny zjazd terenowy. Potem znów kawałek asfaltem i wreszcie stały element gry czyli wypych niebieskim. Na szczęście krótki. Potem coś jak leśna autostrada prowadzi nas na szczyt Jagodnej. Jest dość stromo ale da się wjechać. Sama Jagodna nie oferuje za wiele. Szczyt wypada w środku lasu. Focimy się wokół wieżyczki myśliwych i zaczynamy zjazd w stronę Spalonej i tamtejszego schroniska. Zjazd jest, jak wszystkie dotychczasowe, szybki. W schronisku decydujemy się na obiad. Mile zaskakuje szczodra, ładnie skomponowana i bardzo smaczna porcja mięska z ziemniaczkami i dodatkami. Wszystko to podlane zimnym, ciemnym Opatem. Pokrzepieni ubieramy się do zjazdu i robimy "hadźaaaaaaa" (jak to Domin mawiał) na sam dół. Asfalt podły ale full dobrze sobie z nim radzi. Gdzieś po drodze nawet przyszło mi wyprzedzać samochód bo się wlókł jakąś czterdziestką najwyżej. W Bystrzycy Kłodzkiej nie decydujemy się na wjazd na rynek bo zaczyna robić się nieco mroczno. Kierujemy się na Idzików z zamiarem wjechania jeszcze na Igliczną ale po drodze rozkręca się deszcz i rezygnujemy. Do bazy wracamy dość dobrze namoknięci. Pozostał lekki niedosyt z powodu niezrealizowania ostatniego punktu. Ale nie odpuścimy go. Po prostu przejdzie na plan dnia jutrzejszego.

Na podjeździe za Gniewoszowem. Piękna pogoda.

Nowe zdjęcie profilowe Dominika ;-p

Odrobina wypychu.

Spalona. Schronisko. Dobrze tu dają jeść :-)