Piątek, 31 lipca 2015 | dodano: 31.07.2015

+10. Dywan chmur. Bezwietrznie. Start o 6:19 ale mimo tego, że nieco późno decyduję się jednak na kręcenie przez Łagiszę i Dąbrowę Górniczą. Dziś jakiś większy ruch na tej trasie. Udaje się jednak przejechać sprawnie i bez ekscesów. Na "dworcu" w D. G. jestem po pociągach więc nie ma stania na szlabanach. Potem szybkie foto hotelu i przez resztę świateł udaje się przejechać bez stania. Przy rondzie na Zagórzu asfaltują więc znów poprzestawiane pachołki i slalom między nimi. Na miejscu z zapasem 3 min. Muszę jeszcze trochę popracować nad ułożeniem oponki na tylnym kole bo jednak przy zablokowanym amorze rzuca tyłem :-/

Po pracy spacerowo turlam się terenem do domu. Poza tym, że spacerowo to też robię obrazki z rzeczywistości. Na obrazkach dużo zielonego i dużo niebieskiego. Kolejność taka, że wertepkami do Dąbrowy Górniczej, potem na Zieloną, czarnym szlakiem do Łagiszy i dalej pod Urząd Gminy w Psarach. Stamtąd wertepkami do Strzyżowic. Zamiast jednak zrobić zjazd do domu zaginam jeszcze do wsiowego Dino po zapas browarka na jutro i dopiero potem do domu. Warunki na powrocie bardzo przyjemne. Wiaterek, słoneczko, ciepło.

Wertepki w lasku zagórskim.

Fragment niebieskiego szlaku z Zagórza do parku na Kazimierzu.

W parku na Zielonej zaskakuje mnie zniwelowany teren obok mostku. Jeszcze niedawno były tam solidne korzenie i niezłe bagienko.

Na czarnym szlaku spowalnia mnie skład PKP Cargo.

Zrobiłem mu foto jak stał na bocznicy. Długi skubaniec.

"Łuk triumfalny" na czarnym szlaku :-)

Trawki przy "86".

"Żyleta" i zamek w Będzinie. Niezła widoczność.

Dzikie gruszki.

Przygotowane miejsce pod San Francisco :-) Nie znalazłem tylko kretowiska, przy którym będzie bank.

Wiejski obrazek dla "miastowych".

Zielone z niebieskim.

Jeszcze jeden obrazek dla "miastowych".

| 05:24 poniedziałek, 3 sierpnia 2015 | linkuj nobiasta: Dobrze wiedzieć, co? ;-P
| 19:12 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj hmm ... to tym torem na czarnym szlaku coś jeździ ? :D
| 06:29 sobota, 1 sierpnia 2015 | linkuj Wiejski obrazek, już nie jest taki wiejski... cywilizacja się już wkradła... gdyby tam był chociaż konik.... ;P
| 19:46 piątek, 31 lipca 2015 | linkuj Czasem patrząc jak jedziesz to myślę, że może jakby zasypali coś takiego jak rowy przeciwczołgowe, to byś zauważył ;-p Takie tam korzonki i troszkę błota faktycznie mogło umknąć Twojej uwadze ;-)
| 18:21 piątek, 31 lipca 2015 | linkuj Miodzio. Alle ja muszę stanowczo zwolnić bo ....tego zniwelowanego terenu na Zielonej nie ogarnąłema jechałem tam dwa razy :(