Wtorek, 19 maja 2015 | dodano: 19.05.2015

+12 na starcie uskutecznionym o 6:10. W związku z tym bez ciśnienia. Bez ciśnienia też z powodu tego, że dziś jakoś bardziej dały się we znaki stłuczenia niedzielnej gleby. Kręciło się bardzo przyjemnie. Przejazd spokojny. Po drodze foto hotelu. Na miejscu z zapasem minutek.

Po pracy całkiem przyjemny dzionek. Co prawda przedarły się do mnie mroczne wieści o nadciągających ulewach z gradem i burzach ale za oknem na to nie wyglądało. Powrót jednak bez gięcia standardem przez Mec i Środulę do Będzina. Wdeptuję na chwilę do serwisu po szprychy. Zamówienie jeszcze nie dojechało więc zapasu nie nabędę ale dostaję na otarcie łez jedną wymontowaną z kółka, które już posłużyło za dawcę do poprzedniej naprawy. Przy okazji nasuwa mi się myśl żeby sobie na tył zafundować gęściej plecione i na mocniejszej obręczy kółeczko. I chyba na tym się skończy niedługo. Ze zdobyczą przez Zamkowe, Grodziec i Gródków wracam do domu kręcąc delikatnie. W Gródkowie dopada mnie kilka kropel deszczu. Niegroźnych.

| 11:31 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj To będziesz musiał poczekać. Antoni teraz dobrze w sejfie schowany żeby czego głupiego nie chlapną przed niedzielą.
| 10:04 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj Na 100%..... musze to zgłosić Antoniego .... on dobry jest w spiskach; P
| 09:29 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj To spisek. Ewidentnie sabotują Twoje jeżdżenie.
| 08:45 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj Okna mam pozasłaniane gdyż remont następuje blokowiska mego co wiąże się także z niemożliwością użytkowania urządzenia wypełnionego cieczą rozprężną:P
| 08:40 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj Taaa. ..ICM ostatnio kłamie jak TVN
| 08:32 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj Wiesz... istnieje taki wynalazek jak termometr ;-p Zawsze można też skorzystać z bardziej rozwiniętych technologii i sprawdzić prognozy na ICM-ie :-] Albo po chamsku wystawić dziób za okno. A najlepiej wszystkie trzy techniki połączyć i wtedy masz bardzo pewny obraz sytuacji.
| 08:26 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj Cholera....a ja ubrałem się rano jak debil