Wtorek, 5 maja 2015 | dodano: 05.05.2015

+10. Chmurki ze słoneczkiem. Na wstawaniu trochę mgieł. Generalnie bardzo przyjemny poranek. Start nieco obsunięty - 6:16 - ale na full-u spokojnie do nadrobienia. Kręcę z uczuciem ale do pełnego pieca jeszcze trochę brakuje. Na Zielonej stado króliczków :-) Przejazd bez sensacji, spokojny. Po drodze standardowo foto hotelu. Chyba budowa zbliża się do finiszu. Na miejscu z minutą zapasu.

Po pracy lato. Miałem wrażenie, że jakiś opad wisi w powietrzu ale nic się takiego nie wydarzyło. Na początek asfaltem w stronę centrum Zagórza i dalej na Mortimer i w stronę Pogorii 3. Do mola jednak nawet się nie zbliżam, nawet nie patrzę w tamtą stronę, tylko od razu skręcam na Zieloną i na mostek na Czarnej Przemszy. Dalej terenem w stronę Łagiszy i lasku gródkowskiego mniej więcej zgodnie z biegiem czarnego szlaku. Potem zwrot w stronę Urzędu Gminy Psary i za ośrodkiem zdrowia znów zwrot na teren w stronę Strzyżowic. Stąd już zjazd do domu. Bardzo fajnie się kręciło dziś powrót. I szybko. Po drodze trochę foto głównie żuczka, który się zabrał na moim ramieniu kawałek drogi. Przyuważyłem też chyba wagon, który [b]Noibasta[/b] sfocił niedawno. Nie podjeżdżałem do niego bliżej ale tylko on jeden mi pasował do obrazu.