DPD z awarią

Piątek, 11 lipca 2014 | dodano: 11.07.2014

+15. Niebo niewyraźne. U mnie sucho ale im bliżej Sosnowca tym jezdnie bardziej mokre. Coś tam dmuchało ale niezbyt przeszkadzająco. Wyjechałem ciut poza krawędzią okna startowego ale udało się po drodze wykorzystać długie proste i nadrobić zaległości. Przejazd spokojny.

Dziś Srebrna Strzała miała zdecydowanie gorszy dzień. Na wyjściu z pracy orientuję się, że na tyle ma kapcia. Nie pozostało nic innego jak tylko się z tym rozprawić. Podejrzewałem, że znów szkło ale jednak nie. Puściła samoprzylepna łatka. Dość zniszczona znaczy się musiała pracować od dawna. Zdarza się. Naklejam nową i ruszam do domu. Gdzieś koło 14:00 tak solidnie lało ale śladów po tym już niewiele. Jedynie chmury jakieś takie ołowiane. Wolałem nie ryzykować, że mnie zleje i do domu ruszam standardem na Mec, Środulę, Stary Będzin, ścieżkę przy Małobądzkiej i Zamkowe. Tu jednak nie przez lasek grodziecki tylko sam Grodziec. Zjeżdżam na dół i wbijam na klinkierek w stronę stadionu. Za stadionem coś strzela w prawym pedale i nagle zaczyna się zsuwać z ośki. Zarżnąłem młynkami kolejny :-( Plus jest taki, że robi się ciszej. Wychodzi na to, że to nie sztyca tak trzeszczała tylko konające łożysko. Demontuję uszkodzony pedał, wycieram ośkę ze smaru i kręcę najkrótszą drogą do domu (obok cmentarza w Psarach). Jazda kiepska bo stopa przesuwa się w trakcie kręcenia i trzeba podeszwę oderwać i przesunąć żeby nie walnąć ścięgnem Achillesa w twardy metal. Ostatnie 5km więc nieco uciążliwe. Kolejny plus jest taki, że już nie muszę planować nic na sobotę. Plan się wyklarował sam czyli wyjazd po nową parę do serwisu i potem objeżdżenie nowych pedałków.

Kategoria Praca, Pedały

| 10:16 wtorek, 22 lipca 2014 | linkuj Chciałem platformy na maszynowych łożyskach ale dopiero miały przyjść a ja potrzebowałem "na już" więc wziąłem co było. Jak wytrzymają tak ze 4-5k km to i tak będzie dość.
| 13:38 piątek, 18 lipca 2014 | linkuj Może pora na lepsze pedały? Lepsze nie znaczy drogie... ?
| 16:02 sobota, 12 lipca 2014 | linkuj Już sobie poradziłem, przyczyną była krzywa i rozwarstwiona linka! Dziś na szybko to sobie w mbike''u zrobiłem, muszę w poniedziałek na małe poprawki wpaść i zapłacić za linkę!
| 08:34 sobota, 12 lipca 2014 | linkuj gizmo201: Tutaj jest fajny filmik, który pokazuje jak regulować tylną przerzutkę ale zasada przy przedniej jest taka sama i jak jedną opanujesz to z drugą jest tak samo. Film co prawda po angielsku ale pokazany tak, że chyba i bez znajomości języka można zrozumieć o co chodzi. Zanim go nie obejrzałem to ciągle miałem problem z ustawianiem przerzutki.
| 19:10 piątek, 11 lipca 2014 | linkuj A Ja dziś z regulacją przedniej nowej zmieniarki poległem. Wszystko było ładnie dopóki no właśnie szkoda gadać. Jednak dalej nie umiem regulować od zera przerzutki <wnerw>