Kraków - Trzebinia - Powrót

Sobota, 26 kwietnia 2014 | dodano: 26.04.2014

Dziś rajd na trasie Kraków - Trzebinia. Nasz przyjazd do Krakowa z dnia wczorajszego miał dać nam czas odpocząć przed tym rajdem. W przeciwnym wypadku trzeba by się ratować pociągiem albo wyjechać o 5:00 rano. A tak wyspaliśmy się (prawie) i na miejsce zbiórki mieliśmy ledwo kilka kilometrów. Niestety pogoda się rozsypała i już na starcie deszczyk. Na miejsce docieramy na mokro. Rejestracja i oczekiwanie na start też w deszczu. Kiedy ruszamy pogoda dalej podła. Jedziemy niemal dokładnie tą drogą, którą przyjechaliśmy na start. Potem jednak zaczyna się robić ciekawie. Na początek dość długi błotny kawałek przez pola. Przejazd miał być rekreacyjny ale czoło bardzo szybko rozpoczęło niemal sprint. Asfaltowa część do Puszczy Dulowskiej to bardzo żwawa jazda połączona ze ściganiem kolejnych króliczków. O dziwo, rowerkiem z sakwami udało mi się całkiem wielu pozostawić w tyle. Część przez puszczę do mety również w tempie mało rekreacyjnym. Na mecie melduję się na ponad 20 min. przed kolejną osobą z klubu. Reszta zjeżdża się przez ponad godzinę. Jedziemy z mety pod pałac w Młoszowej gdzie już przygotowany jest całkiem spory festyn połączony z losowaniem nagród, rowerów itp. Nie czekam na losowanie tylko robię sobie mały objazd okolic (nieco terenu). Wracam pod pałac akurat jak tłum rowerzystów zaczyna się rozjeżdżać. Dołączam do połączonych sił Cyklozy i Ghostbikers i razem jedziemy do centrum Trzebini i potem dalej do domu. Po drodze troszkę niegroźnych deszczyków i całkiem ładnej pogody. Do Maczek docieramy w grupie. Potem zaczynają się pożegnania. Kończy sie tym, że z Mariem dojeżdżam do Będzina, gdzie zahaczamy o myjkę. Rowerek po minucie spłukiwania wygląda o niebo lepiej. Miałem wracać przez lasek grodziecki ale skoro maszyna wygląda dobrze to decyduję się jednak na asfalty i przez Grodziec i Gródków wracam do domu (po drodze odprowadzając Mariusza na Syberkę gdzie jeszcze z daleka machamy do Wojtka, który odprowadzał Martę).
W domu wszystko do prania. Dzwonię do Moniki i do Darka by się dowiedzieć jak im przebiegł powrót. Można powiedzieć, że mieli bardziej pod górkę z pogodą niż my ale dotarli szczęśliwie. Kolejny udany rowerowo dzień.

Body count przed startem z Fortu 39.

Na miejscu startu spotykamy znajomych z Ghostbikers, z których część (w tym Mario) przyjechali na rowerkach z Będzina.

Potem było dużo jeżdżenia. Tutaj po przebrnięciu błotnistego odcinka specjalnego.

Do mety nie bardzo miałem czas na robienie foto bo tempo było dość wyśrubowane.

Pod pałacem grochówka, herbatka lub kawa, koncert itp.

Była okazja umyć rowerki dzięki straży pożarnej.

W trakcie mojego solowego objazdu okolic Młoszowej trafiam na taki oto obiekt.

Spod pałacu jest znów sporo jeżdżenia i dopiero niezły kawałek dalej pojawia się okazja sfocenia grupy Ghostów i Cyklozy.

Ostatnie miejsce, gdzie jesteśmy w większości. Tu zaczynają się pierwsze pożegnania.

Na Zagórzu grupka już mocno przetrzebiona i wkrótce odbyły się jeszcze kolejne pożegnania.

Na wyjeździe z Będzina żegna mnie tęcza.

W domu ląduję z takim oto wynikiem.

| 16:23 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Adam , to myśl często ....;-)
Wojtek74
| 20:04 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Dzięki Adam za wspólny powrót :)
pablo84
| 11:33 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Ja w zasadzie wracalem juz 100%asfaltem bo tak prowadził przewodnik ;) ale i tak gdybym nie korzystał z myjni strażackiej w Mloszowej to po do jeździe do domu bym nie musiał myć rowerów. Ostatnie ok 10km przejechalismy w deszczu z 2konkretnymi oberwaniami chmur tak ze na drodze były glebokie na kilka cm potoki a co za tym idzie duża i gęsta moc myjaca... Dojechalem z woda w butach ale i tak dzień na duży plus, ze tyle maniakow jest rowerowych
| 10:46 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj k4r3l: Jak na taką pogodę to faktycznie było całkiem sporo ludzi. Dobrze wiedzieć, że jest tylu świrów :-)
pablo84: W sumie dobrze, że nie skorzystałem z tej "myjki" bo potem mieliśmy jeszcze długi odcinek terenowy i rower znów by wyglądał tak samo :-)
Mariotruck: Dzięki i wzajemnie. Ten pomysł co zarzuciłeś... Im częściej o nim pomyślę, tym bardziej mi się podoba :-]
| 10:32 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Dzięki za towarzycho na powrocie i te 12% przed domem ;-):-P Miło było się spotkać i pokręcić :-)
pablo84
| 09:11 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj k4r3l dokładnie 780osób wystartowało z Krakowa

no a "karcher" z siła wodospadu :)
elegancko zmył maras z odcinków specjalnych. A chętnie samemu bym stanoł zamiast rowerka - bo ufifrany byłem i mokry więc nic więcej już nie groziło
k4r3l
| 07:59 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj O k...a, ale wiary! A ten "karcher" - cud, że ram nie połamał :))))))))