DP PTTK ND

Wtorek, 18 marca 2014 | dodano: 18.03.2014

+6. Wiaterek śladowy więc dziś bez pomocy w drodze do pracy. Jezdnie suche. Wyjechane o czasie (6:00) więc można było kręcić spokojnie. Kolejny dzień docierania napędu w Srebrnej Strzale. Wszystko działa sprawnie i cichutko. To lubię. Dojazd do pracy bez sensacji jeśli nie liczyć wariatów walczących o sekundy.

Po pracy na początek na Orion na spotkanie z Prezesem i Avacsem. Potem we trójkę kręcimy w stronę Ostrogórskiej i pobliskiego przedszkola w celu sfocenia tegoż jako potwierdzenie, że zdjęcie z jednego z forów faktycznie dotyczy tego miejsca a nie Dąbrowy Górniczej. Potem jedziemy pod fontannę i chwilę rozprawiamy na tematy oczywiście rowerowe. Potem przenosimy się z rozprawami do siedziby PTTK. Wkrótce zjawiają się kolejny klubowicze i rozmowy rozkręcają się na dobre. Składki, plany, wspominki, nowi cyklouzależnieni w klubie. Się dzieje. Spotkanie kończymy po 18:00 ale jeszcze trochę nam schodzi na pogaduchach. Marcin z Adrianem odprowadzają mnie do Czeladzi gdzie babram się trochę z przednim hamulcem, który nieoczekiwanie zaczął trzeć. Marcin udziela mi klucza, którym udaje się sprawę rozwiązać. Przy okazji kolejna porcja pogaduch. Rowerowych, oczywiście. Potem chłopaki odbijają w stronę Pogoni a ja przez Wojkowice i Strzyżowice wracam do domu. Po zachodzie zrobiło się ciut chłodniej ale i tak pogoda rewelacyjna. W czasie jazdy jest wręcz idealnie.

Zdjęcie z lat pięćdziesiątych XX wieku budowli, która podobno miała być w Dąbrowie Górniczej.

Teraz to miejsce wygląda tak i faktycznie jest to w Sosnowcu (skrzyżowanie ul. Ostrogórskiej i Emila Zegadłowicza).

| 10:35 wtorek, 18 marca 2014 | linkuj Aż się zbiorę w sobie i twoje rejony odwiedzę Adam, ale najpierw do Nakła Śląskiego
| 08:58 wtorek, 18 marca 2014 | linkuj Za daleko by już teraz zgadywać. Pozostaje mieć tylko trzymać kciuki, że się przynajmniej utrzyma tak jak dziś.
| 08:49 wtorek, 18 marca 2014 | linkuj Słoneczko to lubię, zaś dobrą pogoda wychodzi, ciekawe jak z weekendem będzie?