Piątek, 14 lutego 2014 | dodano: 14.02.2014

+3 na starcie. Sucho. Bez wiatru. Dobra widoczność. Start z lekkim poślizgiem o 6:08 ale udało się nadrobić dzięki temu, że cieplej. Na miejsce docieram o czasie i bez przygód po drodze.

Dziś w pracy kolega pokazał mi jak miejsce z powyższego zdjęcia, które sfociłem wczoraj, będzie wyglądało.

Ma wyglądać tak. Czyli jednak rondka nie będzie tylko zmiana organizacji ruchu. Widać też ścieżki rowerowe tylko jak zwykle prowadzące z nikąd do nikąd.
A na razie pozostaje mi znaleźć jakiś objazd tego miejsca na czas, kiedy będzie to wszystko zryte. No i pewnie Dąbrowę Górniczą czekają niezłe korki przez ten czas. Rowerek znów pokaże swoją przewagę w takich warunkach :-)

Powrót zupełnie bez zaginania choć nieco inną niż zwykle trasą. Do Zielonej właściwie standardowo ale stamtąd przez Łagiszę i Sarnów. Zniechęciły mnie do objazdów warunki. Pojawił się zimny wiatr, który sprawił, że odczuwalnie było dużo zimniej niż rano. Do tego jeszcze miejscami coś pokapywało. Tempo spacerowe. Nogi nie chciały za bardzo podawać.

| 21:29 piątek, 14 lutego 2014 | linkuj Dąbrowa cała zryta. Teraz cały czas rzeźbią po osiedlu domków, przez które się dojeżdża do Pogrii 3. Robią chyba kanalizacje. Jak się przed sezonem nie wyrobią to będzie tam Sajgon jakich mało. Nie wiem jak na Mydlicach ale tam też niedawno grzebali przebudowując dojazdy to dych wszystkich nowych marketów. Normalnie budują się jakby gdzieś kasy nakradli ;-p
DARIUSZ79
| 20:36 piątek, 14 lutego 2014 | linkuj No to Dąbrowa nieźle się zakorkuje nie mówiąc nie dokończona inwestycja w tempie ślimaka się nie kończy mówiąc DK 94 :)
| 09:40 piątek, 14 lutego 2014 | linkuj Ładnie się na zdjęciu prezentuje ten projekt, rzeczywistość pewnie inaczej pokaże jak zawsze!