Konstrukcje na zimę

Środa, 22 stycznia 2014 | dodano: 22.01.2014

Jako, że w końcu zima nas znalazła, sypie śnieg i wszystko zamarza zaczynam się zastanawiać nad czymś, co po śniegu i lodzie pociągnie bez żadnej łaski. Nie będzie się ślizgało, wywracało itp. I tak mi się trafił taki pojazd jak na obrazku powyżej.
Niestety nie dysponuję takowym więc pewnie wieczorkiem przyjdzie się zmierzyć ze śniegiem na Srebrnej Strzale z nadzieją, że sobie zębów nie wybiję, łba nie rozwalę i kości nie połamię.

Takie rozwiązanie też by się na śniegu i lodzie sprawdziło. A może i jeziorko by nie stanowiło problemu? ;-)

Skoro po plaży daje radę to i po śniegu też powinno.

Po powrocie do domu ładowanie akumulatorów (czyli obiadek), chwila oddechu i wskok w komplet rowerowy. Mała, spacerowym tempem, rundka do wsiowego Lewiatana. Prze Goląszę Dolną,  Dąbie, Malinowice. Termometr zeznał -6 ale coś chyba kłamał bo drogi właściwie były mokre. Chyba, że to już tyle soli zdążyli wysypać, że śnieg nie zamarza. Generalnie cimno, zimno, cosik padzie, droga niepewna. Do kitu z tą porą roku w takiej postaci. Właśnie mi zima zaczęła przypominać dlaczego jej nie lubię.

| 17:12 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Już raczej poczekam aż to nie będzie nowa moda tylko jedna z wielu dostępnych opcji i przy tym zdecydowanie tańsza. A tymczasem wdziewam rowerowy komplet i zbieram się ukręcić kilka km-ów na śniegu tym co mam do dyspozycji czyli dziś Srebrną Strzałą :-)
| 17:06 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Ogl to kupisz nówkę już od 5,5 tysiąca w przeliczeniu, ale będzie to najniższy model i osprzęt hmm cóż słaby nie ukrywajmy tego. Za 8 patyków już kupisz sensownie fat bike''a
| 16:09 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj gizmo201: Raczej nie kupię. Trochę dużo jak na moją kieszeń a do 3k pln raczej te rowerki nie zejdą. A nawet jeśli, to nieprędko. Waga dla mnie ma generalnie marginalne znaczenie. 2 kilogramy w jedną czy w drugą nie robi mi różnicy. Co do dostępności to jak się sprzęt pojawia to pewnie też i części zamienne. Na razie to u nas chyba raczej takie maszyny są ciekawostką i ciekawostką pozostaną przy tych cenach. Co nie zmienia faktu, że jak patrzę za okno to bym takiego chciał mieć bo byłby jak znalazł na obecne warunki.
| 14:54 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj A już znalazłem: oponka 3,8-4,0 waży około 1,7-1,9kg
| 14:48 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Ciekawe jak już kupisz jak jest z dostępnością:
a. opon
b. dętek
A kolejna rzecz, która mnie ciekawi ile waży taka opona!?
| 13:06 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Ja bym jednak wolał FatBike-a. Tylko doszukałem się już cen. Zabijają. U nas jeden z modeli ponad 8k. Inny ponad 10k. Pozostałe cena na telefon. Ale też pewnie będzie więcej niż 5k. Więc raczej drogi sport. Tak do 3k to bym się nawet nie zastanawiał i brał.
| 13:01 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Ja bym brał te z płozami, przynajmniej po stoku bym se pojeździł :D
| 09:10 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj To chyba akurat jest motocykl ale rowerek podobny też by można zmajstrować. Gdzieś widziałem rowerek, który zamiast kół miał metalowe beczki. Też by zdało egzamin na śniegu.
pablo84
| 09:05 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj "beczkorower" wymiatacz :)